عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 273
:: بازدید سال : 615
:: بازدید کلی : 1101

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

چگونه می توان با دختر بزرگسال خود بهترین دوست بود
جمعه 30 آبان 1399 ساعت 9:55 | بازدید : 110 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

مادران و دختران از طریق درک متقابل ، ارتباطات خوب و جستجوی فعالیت های سرگرم کننده برای انجام با هم ، می توانند نه تنها از یک رابطه خانوادگی مثبت بلکه از یک دوستی واقعی برخوردار شوند. مطمئناً ، رابطه مادر و دختر به دلیل روابط پیچیده ای مشهور است و اغلب وقتی دختران به بزرگسالی می رسند ، تنش های جدیدی بوجود می آید. درگیری بین مادران و دختران بزرگسال بر سر کار ، ازدواج ، خانواده و وقایع زندگی می تواند مانع شکل گیری رابطه همسالان شود. با این وجود ، رویکردهای خاصی وجود دارد که مادران می توانند برای برقراری روابط سالم و پایدار با دختران بزرگسال خود برقرار کنند.

درباره سابقه خانوادگی خود بیاموزید. جستجوی اطلاعات در مورد گذشته خانواده شما می تواند به مادران و دختران کمک کند تا نقاط مشترکی پیدا کنند و میراث آنها را در خانواده درک کنند.
یک دفترچه یادداشت خانوادگی ، آلبوم عکس خانوادگی یا ایجاد یک شجره نامه خانوادگی با هم ایجاد کنید.
تحقیقات و داستان های خود را به سایر اعضای خانواده ارائه دهید. این مکالمات به تقویت حس نزدیکی و تجربه مشترک کمک می کند.


رابطه جدیدی بین دو بزرگسال ایجاد کنید. به جای رابطه والدین و کودک ، روی ایجاد رابطه همسالان بزرگسال کار کنید. حتی اگر والدین یک تعهد مادام العمر است ، با استقلال بیشتر روانشناختی ، اجتماعی و اقتصادی کودکان ، ماهیت رابطه والدین و کودک باید تغییر کند. [1]
نه به عنوان مادر و دختر بلکه به عنوان دوستان مشترکی که از علایق و فعالیت های مشترک لذت می برند ، ارتباط برقرار کنید. با تفکر و آرامش ، به روشی که دو دوست دارند ، درباره مشکلات ، مسائل و س questionsالات بحث کنید.
حس شوخ طبعی و محبت را حفظ کنید. به خاطرات و شوخی با یکدیگر درباره خاطرات یا موقعیت های خنده دار ، به رابطه چند دهه خود اعتماد کنید.



تعادل و تعادل دوستی و تفریح ​​را با فرزندپروری حمایتی تحریک کنید. علاقه ، توجه و تأیید مداوم والدین برای هر نوع رابطه والدین و فرزندان فارغ از سن و مرحله فرزندان بسیار مهم است.
رشد دختر خود را حتی در بزرگسالی از طریق تشویق و اطمینان خاطر پرورش دهید. تحقیقات نشان داده است که ادامه حمایت مادر می تواند رشد روانشناختی مهمی را برای یک دختر بزرگسال که احساس استقلال و هویت مستقلی دارد ، تقویت کند


وضعیت رابطه خود را بررسی کنید تا نقاط ضعف آن را پیدا کنید. مادران معمولاً تنش بیشتری در رابطه با دختر خود نسبت به پسر دارند. [3] غالباً ، این تنش هم از اختلافات بین نسلی و هم از اختلاف نظر در مورد عادات ، صفات و رفتار عمومی ناشی می شود.[4] شناخت این موانع می تواند اولین قدم در ایجاد یک رابطه سالم بین شما و دخترتان باشد.

تلاش برای غلبه بر اختلافات نسلی بین مادر و دختر از طریق درک و شناخت تغییرات اجتماعی. ممکن است برای مادری که کار نکرده است بپذیرد که دخترش که تمام وقت کار می کند ، وقت کمتری برای اختصاص دادن به کارهای خانه یا مراقبت از کودک داشته باشد ، دشوار است.
براساس وزارت کار ایالات متحده ، زنان در سال 2010 47٪ از کل نیروی کار را تشکیل می دادند. اما در نسل های گذشته ، زنان برای تربیت فرزندان بیشتر پس از ازدواج در خانه می مانند. در سال 1960 ، تنها نوزده درصد از زنان متاهل با کودکان در سن پیش دبستانی در خارج از خانه کار می کردند.


بسیاری از مادران مسن نگران این هستند که دخترانشان که کار می کنند و همچنین خانواده دارند بیش از حد بزرگ شده و استرس دارند. این عقاید درمورد تفاوت کار و سبک زندگی می تواند پیوند والدین و کودک را از بین ببرد.


 

منابع :

https://nextluxury.com/mens-relationships/how-to-treat-a-woman/

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جلب کردن توجه مردان
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 23:44 | بازدید : 105 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

دوبار بررسی کنید که چیزی در دندان های شما نیست. لبخند زدن مملو از جعفری ممکن است بهترین راه برای جلب توجه مرد نباشد ، بنابراین قبل از شروع به چشمک زدن سفیدپوست مروارید مردانه ، حتماً بررسی کنید که هیچ چیز زیادی در دندان هایتان وجود ندارد. پس از پایان ناهار ، آدامس بجوید تا لکه های واضح دندان های شما پاک شود.

برای خوشحال کردن مردان بهش لبخند بزن بعد از اینکه در چندین مورد با مرد خود تماس چشمی برقرار کردید ، آزادانه لبخند بزنید. لبخند زدن باعث می شود شما نزدیک و گشوده به نظر برسید ، این همان نحوه ای است که می خواهید ظاهر شوید اگر می خواهید او بیاید و با شما صحبت کند.

تماس چشمی برقرار کنید . وقتی مردی را که می خواهید توجه او را جلب کنید مشاهده کردید ، تماس چشمی ظریف با او را شروع کنید. با این حال ، خیره نشوید - مگر اینکه واقعاً در برداشتن یک خیره کننده اغواگر مهارت داشته باشید ، ممکن است به عنوان خزنده به جای لوس شدن برخورد کنید. در عوض:
بگذارید نگاهتان به مردتان معطل شود. منتظر بمانید تا او شما را به نگاه خود جلب کند ، برای یک لحظه تماس چشمی برقرار کنید و سپس نگاه خود را دور کنید. اگر احساس می کنید بیش از حد ماجراجو هستید ، حتی می توانید در هنگام برقراری تماس چشمی لبخند بزنید (اگر می توانید یک ثانیه لبخند بزنید).


برای ارسال پیام از ابروهای خود استفاده کنید. هنگامی که دو بار تماس چشمی برقرار کردید ، دفعه دیگر که چشم را قفل کردید ، قبل از انداختن سریع چشم ها و دور نگاه کردن ، ابروهای خود را به مدت نیم ثانیه به سمت بالا حرکت دهید. با این کار این پیام ارسال می شود که متوجه شده اید او متوجه شما شده است. [6]
انجام این کار ممکن است باعث شود او فکر کند که ممکن است قبلاً با شما ملاقات کرده باشد. این ممکن است باعث شود او بیاید و سلام کند.





وقتی نشسته اید پاها را ضربدر بزنید و ضربدر بزنید. اگر یک جفت پا قاتل دارید ، از نشان دادن آنها نترسید. در عوض ، با تغییر وضعیت نشستن خود هر دو دقیقه یکبار توجه یک مرد را جلب کنید. این حرکت ممکن است به جلب توجه او کمک کند.
صلیب زدن و عبور نکردن از پاها می تواند یک عمل معاشقه باشد. با این حال ، این حرکت را زیاد انجام ندهید ، یا ممکن است به نظر برسد مضطرب هستید یا مشکلی پیش آمده است.
همچنین اطمینان حاصل کنید که پاهای شما به سمت پسر مورد نظر ضربدری شده است. در حرکات خود آهسته و هدفمند باشید و فضای تنگ شده را بهانه کنید تا پاهای خود را به او نزدیک کنید. [8]
برعکس ، پاهای خود را محکم متقاطع و مستقیم در زیر بدن خود نگه ندارید در تمام مدت. که اغلب به عنوان نشانه ای از بی علاقگی دیده می شود. اگر فکر نمی کنید پاهایتان را به راحتی در جهت او ضربدر بزنید ، بهتر است آنها را بدون صلیب نگه دارید تا اینکه از او دور شوید

با یک یا دو دوست صمیمی معاشرت کنید. بعضی از مردان اگر زن در گروه کوچکی از دوستان باشد ، راحت تر می توانند به او نزدیک شوند. از این مزیت استفاده کنید و چند زن بالدار خود را بگیرید و سپس با این خانمها به شهر بزنید. وقتی پسر شما به شما نزدیک می شود ، زنان بالدار شما می دانند با شما صحبت کنند ، سپس بلند شوید.
زنان بال دوست شما هستند که می دانند شما سعی دارید نظر یک پسر را به خود جلب کنید و آنها هر کاری در توان آنها باشد انجام می دهند تا شما را خارق العاده جلوه دهند.
اگر در گروه بزرگی از دوستان هستید ، سعی کنید هر چند وقت یک بار با گروه کوچکتر از دوستان خود جفت شوید تا به مرد خود فرصت دهید با اطمینان به شما نزدیک شود.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نحوه خشک کردن و نگهداری پنیر در خانه
یک شنبه 4 آبان 1399 ساعت 1:16 | بازدید : 127 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

پنیر خوشمزه است ، اما متأسفانه همیشه قبل از خراب شدن طولانی نمی ماند. خوشبختانه یک روش آسان برای خشک کردن هر نوع پنیر و ماندگاری آن بسیار طولانی وجود دارد. اگر می خواهید پنیر رنده شده یا پودر شده خود را به عنوان چاشنی درست کنید ، این گزینه عالی نیز است. اگر دستگاه خشک کن مواد غذایی داشته باشید آسان ترین کار است ، اما می توانید از فر خود برای نتیجه مشابه استفاده کنید. شما فقط باید چند دقیقه کار آماده سازی انجام دهید ، بنابراین شروع کنید!

 


  1. پنیر را به قطعات کوچک خرد یا خرد کنید. 
    بلوک های پنیر ، بدون توجه به اینکه از چه نوعی استفاده می کنید ، در تمام طول خشک نخواهند شد ، بنابراین باید آنها را قطع کنید. ابتدا قطعات را با دستمال کاغذی بزنید تا رطوبت آن گرفته شود. وقتی پنیر خشک شد ، آن را با رنده پنیر به قطعات کوچک خرد کنید. [1]
    • اگر رنده پنیر ندارید ، پنیر را به مکعب های ریز تقسیم کنید و بیش از 1  2  اینچ (1.3 سانتی متر) از هر طرف را برش دهید . [2]
    • همچنین می توانید پنیر مرطوب مانند کلبه یا ریکوتا را خشک کنید. تمام سعی خود را بکنید تا حد امکان مایعات را با صافی خوب یا پارچه پنیری صاف کنید.

  2. کم کننده مواد غذایی خود را در زیر 140 درجه فارنهایت (60 درجه سانتیگراد) تنظیم کنید. 
    دستگاه خشک کن بدن را در کمترین میزان گرمای خود تنظیم کنید ، که معمولاً 125–135 درجه فارنهایت (52–57 درجه سانتیگراد) است. این برای خشک شدن پنیر ایده آل است. [3]
    • سعی نکنید پنیر را در دمای بالاتر از 140 درجه فارنهایت (60 درجه سانتیگراد) خشک کنید زیرا به جای خشک شدن فقط پخته می شود.

    پنیر را روی سینی خشک کن پخش کنید. 
    سعی کنید پنیر را روی هم قرار ندهید تا همه به طور یکنواخت خشک شود. اگر فضای اتاقتان کم است ، به سینی خشک کن بعدی بروید ، زیرا اکثر دستگاه های خشک کن دارای چندین سطح هستند. [4]
    • اگر دستگاه خشک کن شما ملحفه ای برای جذب رطوبت ندارد ، سینی را با حوله های کاغذی بچینید. فرآیند خشک کردن چربی زیادی ایجاد می کند و این می تواند به لایه های پایین تر در دستگاه خشک کن ریزد.
    • اگر پنیر زیادی خشک می کنید و فضای اتاقتان کم است ، فقط مقداری در یخچال ذخیره کنید و روز بعد خشک کنید.

    پنیر را به مدت 6-10 ساعت آبگیری کنید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید. پنیر را در دستگاه خشک کن بگذارید و گرما کار خود را انجام دهد. بسته به نوع پنیر ، 6-6 ساعت طول می کشد تا کاملا خشک شود. [5]

    • زمان بستگی به مقدار آب نوع پنیر دارد. پارمزان یا پروولون سخت از قبل خشک شده است ، بنابراین زمان خشک شدن حدود 6 ساعت خواهد بود. پنیرهای نرم مانند موزارلا یا بری به زمان بیشتری نیاز دارند.
    • پنیرهای بسیار مرطوب مانند ریکوتا حتی ممکن است تا 12 ساعت خشک شوند.
    • یک قانون کلی خوب این است که هرچه پنیر نرمتر باشد ، آب بیشتری نیز دارد. اگر مطمئن نیستید پنیر مورد استفاده شما چقدر مرطوب است از این به عنوان راهنما استفاده کنید.

     

    منبع :

    https://www.wfp.org/

     



     



 



 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0