عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 264
:: بازدید سال : 606
:: بازدید کلی : 1092

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

رابطه بین عملکرد مدرسه و چاقی
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 ساعت 21:34 | بازدید : 144 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

رابطه بین عملکرد مدرسه و چاقی
مدرسه ها تمام شده اند ، اما فکر می کنید کوچک شما می توانست بهتر عمل کند. نگران نباشید و به دنبال آموزش در تابستان باشید. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک تغذیه ساده است.

عملکرد مدرسه می تواند تحت تأثیر عوامل بسیاری باشد. تغذیه و وزن بدن می تواند نقش مهمی در نمرات شما "فرشته" به خانه بیاورد. در حال حاضر ، ارزش صبحانه از نظر هوشیاری و توانایی معنوی به خوبی شناخته شده است. تمام تحقیقات نشان می دهد کودکانی که قبل از ترک خانه صبحانه می خورند ، مهارت و توانایی بهتری در مدرسه دارند. صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است - می تواند روز شما را بخوبی رقم زده یا خراب کند. بدن خود را در شرایط اضطراری قرار دهید.

رژیم غذایی چگونه بر عملکرد ذهنی تأثیر می گذارد؟
وضعیت تغذیه ای بر عملکرد ذهنی تأثیر می گذارد. تغذیه ضعیف منجر به سوء تغذیه و کمبودهای غذایی خواهد شد. با کمبودهای تغذیه ای و سوء تغذیه ، ممکن است ذهن شما به سمت کودکانی که لاغر و سوء تغذیه هستند ، برود. اما تغذیه ضعیف همیشه به معنای کمی غذا نیست بلکه کیفیت پایین مواد غذایی است. چاقی کمبودهای غذایی و ضعف تغذیه ای را پنهان می کند. چاقی ناشی از رژیم غذایی ضعیف ، مقدار زیادی و کیفیت پایین است و این به معنای کاهش مصرف ویتامین ها و مواد معدنی است.

به عنوان مثال 2 وعده غذایی با کالری مشابه را در نظر بگیرید: 2 سیب متوسط ​​دارای کالری حدود 120 کالری به اندازه یک بسته چیپس است. اما ارزش غذایی آنها به میزان قابل توجهی متفاوت است. سیب ها فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی را تأمین می کنند ، در حالی که تراشه ها تقریباً کالری "خالی" دارند.

در یک مطالعه از 2،519 کودک 8 تا 16 ساله ، افزایش وزن بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر با کاهش عملکرد ذهنی همراه است.

نقش تلویزیون چیست؟
یکی دیگر از عوامل درگیر چاقی ، اما همچنین در کاهش عملکرد مدرسه ، ساعات تماشای کودکان در تلویزیون است. به نظر می رسد بسیاری از ساعت ها به دلیل تبلیغات ، منجر به میان وعده های مکرر ، به ویژه غذاهای ناسالم ، بلکه به کاهش فعالیت بدنی می شود. یکی از مطالعات بسیاری که به این موضوع می پردازد ، به طور معمول به ما می گوید که هرچه نوزادان تلویزیونی بیشتر تماشا می کنند ، احتمال ابتلای آنها به کودکان چاق و دانش آموزان "بد" بیشتر می شود.

رژیم غذایی تابستان

آیا اضافه وزن به معنای غیبت بیشتر است؟
عنصر دیگری که از تحقیقات در این زمینه پدید آمده است روزهای تعطیل مدرسه است. به نظر می رسد کودکان دارای اضافه وزن و چاقی در غیاب ها صدرنشین هستند. با این حال ، باید مشخص شود که آیا علت آن در کاهش عزت نفس که معمولاً این کودکان نشان می دهند ریشه دارد یا در شرایطی که ناشی از اضافه وزن است ، ریشه دارد.
سؤالاتی که پیش می آید عبارتند از:

آیا کودکان چاق به دلیل عدم توانایی شرکت در فعالیت های بدنی مدرسه غایب تر هستند؟آیا بیماری ناشی از افزایش وزن مانند آسم و انسداد انسداد خواب دلیل غیبت است؟آیا آنها ترجیح می دهند غایب باشند تا در مورد وزن خود نظری دریافت نکنند یا اینکه شرمنده شرکت در فعالیت ها هستند ، زیرا وزن آنها مانند همکلاسی های خود با وزن معمولی اجازه موفقیت آنها را نمی دهد؟
شعار اردوگاه کودکان ، که مخصوص کودکان چاق در ایالات متحده است ، معمولی است: "با چاقی فرزندان خود بجنگید تا انگیزه ای به عملکرد مدرسه خود دهند".

گاهی اوقات ، پاسخ به یک مشکل در مکان های غیر معمول است. برای یک دانش آموز ضعیف ، فرد فکر می کند که برای بهبود نمرات آنها زمان مطالعه بیشتری لازم است. اما به نظر می رسد فعالیت بدنی روزانه و وزن بدن سالم می تواند عملکرد ذهنی و نمرات در مدرسه را بهبود بخشد.

نتیجه گیری چیست؟
بنابراین ، اگر می خواهید نمرات خوبی در پایان هر سال تحصیلی مشاهده کنید ، فرزند خود را مجبور نکنید ساعت ها بیشتر بخواند و در تابستان آن را با تدریس و افزایش تعهدات بار نکنید. فقط مطمئن شوید که هر روز برای ورزش ، همراه با یک رژیم غذایی مناسب و هرچند ساعت تلویزیون ممکن است (حتی وقتی کودک هستید) ورزش کنید.

به طور خلاصه ، در اینجا 3 نکته ساده اما معجزه آسا برای والدین آورده شده است:

حتماً هر روز صبحانه بخوریدبه او فرصتی برای ورزش روزانه بدهیدساعات تماشای تلویزیون را کاهش دهید (حتی از بین ببرید).


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پذیرش عادات سالم. پاسخ به چاقی کودکی
شنبه 27 ارديبهشت 1399 ساعت 19:28 | بازدید : 183 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

پذیرش عادات سالم. پاسخ به چاقی کودکی
طرح ریزی

 
ابعاد چاقی امروزه در سرتاسر جهان باعث می شود که همه آژانس های بهداشتی رسمی آن را به عنوان یک بیماری طبقه بندی کرده و وضعیت فعلی آن را نگران کننده ارزیابی کنند.

اگر وضعیت فعلی نگران کننده باشد ، فردا بسیار بدتر است ، زیرا چاقی کودکان بزرگترین مشکل در جوامع توسعه یافته است. در بسیاری از کشورها ، فرکانس آن در بیست سال گذشته سه برابر شده است. 20٪ از كودكان در سن مدرسه ، چربی بدن بیشتری نسبت به ایده آل دارند ، كه از این چهارم آنها چاق هستند. یونان طبق گزارش گروه بین المللی چاقی (IOTF) از نظر شیوع چاقی کودکان در بین سه کشور برتر اروپا قرار دارد. در حقیقت ، در سال 2004 ، 32٪ از کودکان 7 تا 11 ساله دچار اضافه وزن شدند و یونان را در رده دوم اروپا قرار داد.

اما دلیل این روند رو به رشد چیست؟ بازاریابی غذاهای "ناسالم" (پیوند دادن آنها به کارتون ، قهرمانان ، ماجراجویی ، طنز ، سرگرمی) با کودکان از مهمترین عوامل موثر در چاقی کودکان است. در حقیقت ، در یونان ، کل بودجه بازاریابی مواد غذایی کودکان بین سالهای 2002 و 2003 از 38 درصد افزایش یافت و از 1.3 میلیون به 1.8 میلیون یورو رسید. در ایالات متحده آمریکا ، 50٪ از تبلیغات در منطقه تلویزیون کودکان ، غذاهای "ناسالم" هستند. سایر علل به همان اندازه مهم چاقی در دوران کودکی شامل عدم توانایی والدین در سم زدایی از سندرم پس از شغل ، عدم وقت والدین برای تغذیه فرزندانشان ، انتخاب فست فود ، میان وعده های سرشار از چربی اشباع ، نمک و نمک است.

دوره های بحرانی برای چاقی در کودکان و نوجوانان ، وزن نوزاد است که تحت تأثیر عادتهای غذایی مادر و با وزن او قبل از بارداری نقش اساسی دارد [افزایش وزن نوزاد (بیش از 4/5 کیلوگرم) پیش بینی می کند. برای چاقی بعد] ، سن 6-7 سال ، که دوره افزایش شدید سلولهای چربی و سرانجام دوره بزرگسالی است که به توجه نیز احتیاج دارد ، زیرا تغییرات هورمونی به رشد سلولهای چربی و دوباره پر کردن کمک می کند. از چربی

اثرات چاقی کودکان در بزرگسالی بسیار زیاد است ، تا زمانی که خطر ابتلا به دیابت نوع 2 ، فشار خون بالا ، شریانی و شایع در شریان ، نفوذ چربی در کبد ، آب مروارید و بدتر شدن آسم را در نظر بگیریم. امید به زندگی. علاوه بر این ، اثرات روانی- اجتماعی از قبیل عزت نفس پایین ، تمایل به انزوا ، اختلالات خوردن مانند بی اشتهایی عصبی یا بولیمی و در آخر افسردگی وجود دارد.

در پایان سال 2006 ، نشست وزرای بهداشت کشورهای عضو اروپایی سازمان بهداشت جهانی برگزار شد و مرجع ویژه ای در مورد چاقی کودکان به منظور اتخاذ یک استراتژی مشترک برای مقابله با آن انجام شد. اکنون مشخص است که حاشیه ها باریک است و باید یک سیاست جدید تغذیه ای ویژه برای کودکان تدوین شود.

در آمریکا ، مشکل چاقی کابوس شده است. به همین دلیل انجمن رژیم غذایی آمریکا (ADA) برای اولین بار کتبی پیشنهاد می کند که مداخلات مربوط به اضافه وزن در کودکی نیاز به ترکیبی از برنامه های چند بعدی مبتنی بر خانواده و مدرسه دارد و شامل ارتقاء فعالیت بدنی می شود. آموزش والدین ، ​​مشاوره رفتاری و آموزش تغذیه.

زندگی مدرسه زمان مهمی برای یادگیری و اجرای رفتارهای سالم است. در اصل ، وعده های غذایی مدرسه باید بخشی از روند آموزش و پرورش در متن زندگی مدرسه باشد. کیفیت و کمیت مواد غذایی و نوشیدنی های مصرفی در مدرسه تأثیر بالقوه زیادی بر سلامت و رفاه کودکان دارد. بیشتر کودکان بخش اعظم زندگی خود را در مدرسه می گذرانند. علاوه بر این ، وعده های غذایی مدرسه 30-35 درصد از انرژی روزانه را دریافت می کند و به میزان قابل توجهی در مصرف مواد مغذی نقش دارد. در ایالات متحده و نیوزلند اقداماتی برای حذف نوشابه های گازدار حاوی شیرین کننده ها از مدارس انجام شده است.

در یونان ، در اکتبر سال 2006 ، کالاهایی که مجاز به فروش در ناهارخوران های مدارس دولتی و خصوصی هستند ، دوباره تعریف شدند. این تصمیم در جهت صحیح قرار دارد ، زیرا در مورد غذاهای موجود در چربی های اشباع ، چربی های ترانس ، شکر و نمک محدودیت هایی را ایجاد می کند ، ضمن توصیه میوه ها ، شیر کم چرب و غیره.

در پایان ، اگر واقعاً بخواهیم از خط مقدم چاقی در اروپا باشیم ، تشویق کودکان به فعالیت بدنی و بازگشت به رژیم غذایی مدیترانه مؤلفه های اساسی برای تغییر این وضعیت است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دیس لیپیدمی حریف موذی و ساکت
جمعه 26 ارديبهشت 1399 ساعت 23:46 | بازدید : 127 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

دیس لیپیدمی حریف موذی و ساکت
مشاهده

 
برای حفظ زندگی ، مواد مغذی (کربوهیدرات ها ، چربی ها ، پروتئین ها ، عناصر کمیاب و ویتامین ها) به اندازه آب و اکسیژن لازم هستند. چربی ها انرژی (سوخت) بدن انسان را تأمین می کنند ، اجزای ساختاری عنصر اصلی زندگی - سلول - هستند و ترکیبات شیمیایی اصلی هستند که هورمون های انسانی از آنها ساخته می شوند.

موارد فوق برای نشان دادن اهمیت چربی ها در حفظ زندگی ذکر شده است. این بدان دلیل است که حتی امروز این اسطوره که چربی ها از نظر سلامتی برای ما مضر هستند ، حفظ می شوند. نکته صحیح این است که نسبت مناسب (30-20٪ کل کالری ها) و کیفیت (چربی های اشباع نشده و امگا 3) چربی ها باعث تقویت شده و به سلامتی آسیب نمی رسانند.

فیزیولوژی
در بدن انسان ، چربی ها - به بهترین وجه چربی ها - از طریق مواد غذایی وارد می شوند اما با کبد به عنوان محل اصلی تولید آن از نظر زیست تخریب در دسترس هستند. برای اینکه چربی ها (به طور عمده کلسترول و تری گلیسیرید) حل شوند و به محیط آبزی بدن ما از و به کبد منتقل شوند ، از وسایل حمل و نقل به نام لیپوپروتئین ها استفاده می کنند. مورد توجه خاص لیپوپروتئین ها (1) LDL است که نقش اصلی آن انتقال کلسترول از کبد به بافت ها و بنابراین شریانهایی است که در صورت اضافه شدن بیش از حد ، آنها آتروم ایجاد می کنند - یعنی پلاک هایی که باریک می شوند و لوم آنها را می بندند - از این رو اصطلاح "کلسترول بد" (2) HDL که مسیر معکوس را انجام می دهد و به همین دلیل زیاد از ایجاد آتروم جلوگیری می کند - از این رو اصطلاح "کلسترول خوب".

دیسلیپیدمی را چه تعریف می کنیم؟
اصطلاح دیس لیپیدمی در توصیف هایپرلیپیدمی به عنوان اختلال لیپیدهای خون (دیس لیپیدمی) به کار رفته است. سازمان

اتیولوژی دیس لیپیدمی
دیس لیپیدمی هنگامی که نتیجه بیماریهای پاتولوژیک یا تغذیه نامناسب باشد ، از نظر ابتلا به بیماری ژنتیکی (ارثی) و ثانویه مشخص می شود. همچنین بسته به اختلال از قبل موجود ، این بیماری به عنوان هایپر کلسترول خون (افزایش کلسترول) ، هایپرتریگلیسیریدمی (افزایش تری گلیسیرید) و دیس لیپیدمی مختلط (افزایش کلسترول و تری گلیسیرید) مشخص می شود.

دیس لیپیدمی اولیه نادرتر از بیماری ثانویه است ، با سطح قابل توجهی لیپید مشخص می شود و ممکن است بیشتر از ویژگی های بالینی ثانویه رخ دهد. آنها مسئول بروز بیماری های ایسکمیک قلبی عروقی در گروه های سنی جوان (دهه 3 و 4 زندگی) هستند.

دیس لیپیدمی ثانویه 3-5٪ از جمعیت عمومی را شامل می شود و با ضعف سلامتی و شرایط رژیم غذایی و همچنین سایر بیماری های همراه مانند دیابت ، کم کاری تیروئید ، سندرم نفروتیک ، اسهال مزمن (نارسایی کلیه) و چاقی همراه است. .

علائم دیس لیپیدمی
دیس لیپیدمی - نه ناعادلانه - به عنوان یک دشمن خاموش و موذی توصیف شده است زیرا شایع ترین آن این است که با وارد کردن آسیب بر روی لومن شریان های باریک آن ، علائمی ایجاد نمی کند. این امر باعث اختلال در خونرسانی به اندامهای حیاتی (قلب ، مغز ، کلیه ها ، دستگاه گوارش و غیره) می شود و تا زمانی که علائم ایسکمی - یعنی کاهش خون رسانی - در بدن ظاهر شود ، دیس لیپیدمی اکنون یک کار خاموش و مخرب را انجام داده است.
به ندرت ، هنگامی که سطح لیپیدهای سرمی به شدت مختل شده است (مانند دیس لیپیدمی اولیه) ، ممکن است رسوب لیپیدی روی پوست دیده شود (مانند زانتیلاسم در پلک ها یا کوندهای تاندون) ، پارانشیم سالخورده (یک پارانشیم سفید) در حاشیه. هایپرتریگلیسیریدمی که معمولاً بدخیم است.

تشخیص دیس لیپیدمی چیست؟
تشخیص دیس لیپیدمی با یک آزمایش خون ساده پس از روزه گرفتن به مدت 10-12 ساعت انجام می شود. محدودیت های طبیعی چربی ها بسته به وجود یا عدم وجود پارامترهای دیگر که خطر قلبی عروقی را افزایش می دهند جدا می شوند و عبارتند از:

فشار خون شریانی (> 140/90 یا مصرف داروی ضد فشار خون).سیگار کشیدنسطح HDL کم (<40)سن (مرد> 45 سال ، زن> 55 سال)حضور یک بستگان درجه یک با شروع بیماری عروق کرونر در سنین نسبتاً جوانی (مرد <55 سال یا زن <65 سال)اگر سطح HDL بالا باشد (> 60) فاکتور اصلی خطر حذف می شود.
در همه گروه های جمعیتی و بدون در نظر گرفتن خطر قلبی عروقی ، دیس لیپیدمی در چه زمانی وجود دارد

HDL <40 (مرد) یا <50 (زن)تری گلیسیرید> 150سطح LDL معمولی مجزا است و بنابراین دیس لیپیدمی در موارد زیر وجود دارد:برای افراد با فاکتورهای خطر ابتلا به 0 - 1 (همانطور که در بالا ذکر شد) LDL> 160برای افراد مبتلا به 2 یا بیشتر عوامل خطر LDL> 130برای مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب یا شرایط معادل آن (دیابت قندی ، آنوریسم آئورت شکمی ، سکته مغزی ایسکمیک زودرس ، سکته مغزی یا 10 سال خطر مطلق قلبی عروقی> 20٪) LDL> 100برای مبتلایان به دیابت و در عین حال بیماری علامت کرونر قلب. LDL> 70
درمان
درمان دیس لیپیدمی نیاز به درمان جامع دارد: اصلاح علت دیس لیپیدمی ثانویه (به عنوان مثال کم کاری تیروئید) ، تشخیص و درمان بیماریهای همزمان که به صورت تصاعدی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی ، فشار خون بالا و غیره را افزایش می دهد (به عنوان مثال چاقی و غیره).

اساس درمان دیس لیپیدمی بهداشت و درمان پزشکی است که در صورت لزوم توسط پزشک معالج از داروها کمک می کند. به طور کلی توصیه می شود:

روزانه یا حداقل اکثر اوقات هفته ورزش هوازی 20 تا 30 دقیقه (پیاده روی سریع ، استاتیک یا غیر ثابت ، شنا). استفاده از پله ها و نه آسانسور.مصرف روزانه میوه و سبزیجات. ترجیحا گوشت سفید (مرغ ، بوقلمون) را به جای قرمز مصرف کنید.از غذاهای سرخ شده خودداری کنید و روغن زیتون را بیش از روغنهای دانه ترجیح دهید. روغن زیتون را باید به انتهای آشپزی یا تازه روی بشقاب اضافه کرد.محصولات لبنی کم چربی.ترک سیگار برای افراد سیگاری.وزن بدن را به حد طبیعی محدود کنید.
کنترل پیشگیرانه
در کشور ما ، سالانه 10،000 نفر در اثر بیماری قلبی قلب می میرند. مهمترین عامل خطر بیماری کرونر قلب ، دیس لیپیدمی است. انجام یک بررسی پیشگیرانه امری ضروری است و باید روی افراد دارای موارد زیر انجام شود:

سابقه خانوادگی بیماری عروق کرونر قلب ، دیس لیپیدمی یا مرگ زودرس ناشی از بیماری های قلبی عروقی.وجود عوامل دیگری مانند دیابت ، سیگار کشیدن ، فشار خون بالا.بیماریهای مرتبط با دیس لیپیدمی مانند کم کاری تیروئید ، سندرم نفروتیک ، سوء مصرف الکل.در هر معاینه پزشکی پیشگیرانه که شروع می شود:در دوران کودکی اگر سابقه خانوادگی دیس لیپیدمی اولیه وجود داشته باشددر سن 20 سالگی و اگر مقادیر لیپید طبیعی باشد ، هر 3-5 سال یکبار تکرار می شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چرا وقتی غذا می خوریم صحبت نمی کنیم؟
جمعه 26 ارديبهشت 1399 ساعت 14:44 | بازدید : 127 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چرا وقتی غذا می خوریم صحبت نمی کنیم؟
چاقی اکنون یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی ، دیابت نوع II و غیره است. میزان چاقی ، چه در بزرگسالان و چه در کودکان ، در سراسر جهان به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، به حدی که اکنون توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و یکی از مهمترین مشکلات سلامتی بشر پیش بینی شده است.

ریتم های شدید زندگی روزمره حتی برای کودکان ، با برنامه شلوغی در مدرسه ، همراه با ساعات طولانی فعالیت های خارج از برنامه و نبود وقت آزاد ، به تصویب نادرست خوردن و عادات زندگی به طور کلی دامن می زند ، بنابراین تمایل به شناسایی با ذهنیت غربی دارد. ، مانند مثال به خوردن وعده های غذایی مان در مقابل صفحه ، ارزش ها ، سنت ها و به ویژه اهمیت ناهار با تمام خانواده را رها کنیم.

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که چاقی در بزرگسالان و کودکان ارتباط مستقیمی با تماشای ساعت تلویزیون دارد. این یک واقعیت است و مطمئناً متوجه خواهیم شد که در مقابل تلویزیون همه ما بیشتر فراموش می کنیم و می خوریم. ما مواد غذایی را به سختی مصرف می کنیم ، بیشتر سرو می کنیم و می خوریم. مکانیسم افزایش وزن بدن با رسوب چربی ، کاملاً مشخص نیست ، اما تحقیقات مرتبط شامل کاهش احتمالی مصرف انرژی یا افزایش مصرف انرژی یا ترکیبی از هر دو است. بنابراین این یک مشکل مدرن رژیم غذایی است که فقط در صورت تمایل می خواهیم تغییر دهیم.

مصرف کنندگان و به ویژه کودکان ، مستعد محصولاتی با ارزش غذایی پایین هستند ، اما با افزایش کالری زیاد ، به اصطلاح کالری های "خالی" می شوند. این دقیقاً همان جایی است که صنایع بزرگ مواد غذایی هدف خود را نشان می دهند. بدین ترتیب ، استراحت های تبلیغاتی ، به ویژه در بین برنامه های کودکان ، با غذاهای آشغال و تنقلات مختلفی مانند چیپس ، شکلات ، کوکی ها ، بستنی ، میگو و آب نبات ها بمباران می شود که به شیوه ای بسیار جذاب و هوشمندانه ما را به آزمایش آنها دعوت می کنند. در نتیجه ، در رژیم غذایی کودکان و بزرگسالان ، غذاهای فاقد ارزش غذایی می توانند جایگزین دیگران شوند که سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و عناصر کمیاب هستند. به این ترتیب بدن ما با کالری های خالی سنگین می شود ، بنابراین وزن بدن ما افزایش می یابد.

تجزیه و تحلیل دقیق تغذیه ای مواد غذایی تبلیغ شده نشان داد که تقریبا 90٪ محصولات حاوی مقادیر زیادی چربی ، قند یا نمک هستند. به همین دلیل ، تماشای طولانی مدت تلویزیون یکی از اصلی ترین عوامل مسئول چاقی ، در کودکان و بزرگسالان محسوب می شود. اما آیا تغییر این عادت بد امکان پذیر است؟

با اتخاذ یک سبک زندگی و رژیم غذایی سالم تر و پیگیری مراحل ساده ، می توان این عادت بد را تغییر داد. بنابراین ، با دانستن اینکه عادتهایی که والدین از آن پیروی می کنند ، به ویژه در کودکان نقش مهمی دارند ، می توانیم:

یک وعده غذایی را به عنوان یک لحظه مهم و لازم برای خانواده تعیین کنید. زمان آن فرا رسیده است که همه به خانه ، از محل کار یا مدرسه بیایند و این فرصت را داشته باشند که در طول روز برایشان چه اتفاقی افتاده است.تلویزیون را چند ساعت در روز روشن کنید ، نه از صبح تا شب. به عبارت دیگر ، برنامه و برنامه زمانی مشخصی باید برای کودکان در هنگام تماشای تلویزیون وجود داشته باشد.در تمام اتاق ها و به خصوص در اتاق های کودک نباید تلویزیون داشته باشد.به جای تماشای تلویزیون یا بازی های رایانه ای ، تمام روز کودکان را به بازی با دوستان یا ورزش تشویق کنید.مهمتر از همه ، یاد بگیرید که درست بخورید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خشونت خانگی
پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 ساعت 20:43 | بازدید : 142 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

خشونت خانگی
منظور خانواده ما گروه اجتماعی است که اعضای آن با یکدیگر در ارتباط هستند و روابط آنها براساس چارچوبی از تعهدات و حقوق استوار است. در یونان ، این خانواده یکی از قویترین نهادهاست و شکل غالب آن ، زوج های متاهل با فرزندان یا به اصطلاح خانواده هسته ای است. هدف خانواده تأمین سرپناه ، غذا ، مراقبت ، امنیت ، عشق و اعتماد است .

بسیاری از اوقات ، مشکلاتی بین اعضای یک خانواده بوجود می آید و این منجر به نقص موسسه می شود و به تدریج زرق و برق خود را از دست می دهد. شایع ترین مشکل اعضای خانواده ، خشونت است . با خشونت خانگی منظور ما پدیده ای است که در آن یک یا چند عضو خانواده از خشونت علیه دیگری یا سایر اعضای خانواده استفاده می کنند. این خشونت از طرف شوهر به همسر و بر این اساس از بزرگسالان گرفته تا خردسالان صورت می گیرد. خشونت از همسر به همسر بسیار نادر است اما وجود ندارد.خشونت خانگی اشکال مختلفی به خود می گیرد. بارزترین ویژگی جسمی است. با این وجود ، خشونت روانی و اجتماعی که اعمال می شود بسیار مهم است زیرا روح و هویت اجتماعی فردی را که در معرض این وضعیت قرار دارد ، حک می کند . خشونت خانگیبا توجه به این نوع خشونت علیه زنان ، موارد زیر را داریم:

شوهر همسر خود را از نظر اجتماعی جدا می کند
او تمام حرکات خود را کنترل می کند
او با گفتن اینکه او نمی تواند کاری بدون او انجام دهد ، یک مجموعه فرومایه ایجاد می کند
او تهدید می کند که فرزندانش را خواهد گرفت. تقریباً هیچ مادری نمی خواهد بدون فرزندانش زندگی کند و بنابراین شوهرش می تواند از این طریق باج خواهی کند.
همسر اعتماد به نفس خود و همسر خود را از دست می دهد . چگونه او می تواند به دیگران اعتماد کند وقتی مردش با این روش رفتار کرده است؟ او احساس گناه می کند اما وحشت و عصبانی را که احساس می کند ، انکار می کند. او منفعل بودن نسبت به محیط اجتماعی را نشان می دهد و معتقد است که هیچ کس نمی تواند به جز خودش ، به حل مشکلات خود کمک کند . در نتیجه ، او درونگرا می شود ، دارای عزت نفس پایین است و شروع به از دست دادن زندگی اجتماعی می کند.

hamsartime

در مورد خشونت روانی و اجتماعی علیه کودکان ، موارد مشابهی داریم:

انزوای اجتماعی کودکان. به این ترتیب ، اجتماعی شدن کودکان در یک دوره نهفته است.
کنترل همه حرکات کودکان توسط بزرگسالان
ارزیابی توانایی های کودکان. اگر این اتفاق بیفتد ، بچه ها ناامن و بدون اعتماد به نفس می شوند زیرا سالهای اول زندگی ما برای رشد سالم شخصیت آنها بسیار مهم است.

خشونت خانگی

کودکان والدین خود را به عنوان الگوی نقش دارند. بنابراین اگر ببینند که آنها در صحنه های خشونت مشغول هستند ، با بزرگتر شدن بیشتر احتمال دارد که آنها را بازتولید کنند . همچنین این صحنه ها در روح کودکی آنها حکاکی خواهد شد ، در نتیجه آنها در طول زندگی مشکلات روانی اجتماعی زیادی دارند.

سوءاستفاده نمی تواند تبعیض آمیز باشد که هم در طبقات اجتماعی بالا و هم در طبقات پایین اتفاق می افتد. اگرچه افراد کلاسهای بالاتر به لطف قدرت مالی خود می توانند راحت تر تحت پوشش قرار گیرند. در یونان ، خشونت خانگی یک پدیده بسیار رایج است ، به خصوص در زمان ما که ارزش ها از دست می روند و نهاد خانواده متأسفانه شروع به از دست دادن جلال قدیمی خود می کند. مرتکبین معمولاً مرد هستند و قربانیان آن زنان ، سالمندان و کودکان هستند. بیشتر اوقات رفتار مرتکب به دلایل اجتماعی است.

متأسفانه بیشتر اوقات خشونت خانگی گزارش نشده است. این یک راز مشترک در بین اعضای خانواده است ، که تمایلی به اعتراف کردن قربانی خشونت خانگی ندارند زیرا می ترسند تهدیدهای مجرم مرتکب شده و ننگ اجتماعی که از جامعه خواهد داشت ، باشد. در یونان یک شبکه حمایت اجتماعی خوب برای قربانیان خشونت خانگی وجود دارد که توسط متخصصان حقوقی ، روانشناسان ، جامعه شناسان و مددکاران اجتماعی کار می کنند. با این حال ، تقویت بیشتر مورد نیاز است.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
افراد چاق نسبت به تبلیغات مواد غذایی آسیب پذیرتر هستند
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 ساعت 18:21 | بازدید : 126 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

افراد چاق نسبت به تبلیغات مواد غذایی آسیب پذیرتر هستند

جای تعجب نیست که تبلیغات غذایی افراد را به فکر غذا می اندازد. همچنین نشان داده شده است که تبلیغات غذایی می تواند افراد چاق و چاق را به سمت مصرف بیشتر مواد غذایی سوق دهد و باعث می شود بیشتر اوقات به خوردن آنها بپردازند.

مطالعات نشان می دهد؟
طبق تحقیقات دانشگاه فلیندرز در استرالیا ، تبلیغات مربوط به محصولات غذایی بر مغز افراد دارای اضافه وزن و چاق و افراد با وزن طبیعی به همان روش تأثیر نمی گذارد.

این مطالعه بررسی کرد که آیا قرار گرفتن در معرض مواد غذایی منجر به تفکر بیشتر در مورد غذا و انگیزه شرکت کنندگان برای خوردن غذا می شود.

محققان استرالیا 2 آزمایش را با 160 دانشجوی کارشناسی ارشد با وزن طبیعی و 124 فرد دارای اضافه وزن و چاقی انجام دادند. پس از قرار گرفتن در معرض تبلیغات تلویزیونی عمومی و قرار گرفتن در معرض ترکیبی از تبلیغات تلویزیونی که شامل تبلیغات غذایی است ، از شرکت کنندگان خواسته شد تا احساساتی را که ایجاد کرده اند با کلمات بیان کنند. از آنها همچنین خواسته شد که تمایل خود را به غذا ارزیابی کنند.

محققان دریافتند که قرار گرفتن در معرض آگهی های غذایی باعث افزایش تعداد کلمات مرتبط با غذا و تغذیه می شود. آنها همچنین دریافتند که میل به خوردن اضافه وزن و افراد چاق افزایش می یابد.

افزایش مواجهه با تبلیغات غذایی پیوندی بین تبلیغات و مصرف مواد غذایی ایجاد می کند
نتیجه گیری چیست؟
به طور خاص ، افراد اضافه وزن و چاق در پاسخ به شعارهای غذایی باعث افزایش فعال سازی در سیستم پاداش مغز می شوند. این درک و ارجحیت بیشتر از غذا باعث می شود افراد چاق و اضافه وزن هنگام مشاهده تبلیغات غذایی آسیب پذیر شوند. یک راه حل برای این مشکل می تواند به کنترل خودکنترلی افرادی که در معرض آسیب ردیابی آگهی مواد غذایی هستند آسیب برساند.

از طرفی افراد با وزن معمولی که بیشتر به شعارهای غذایی توجه می کنند ، نگرش مثبت بیشتری نسبت به مواد غذایی دارند و حاضرند با انتخاب غذاهای سالم تر ، برای فواید بدن خود تلاش کنند.

بر اساس داده های فوق ، درک بهتر اثرات تبلیغات در مواد غذایی حائز اهمیت است - در چاقی نقش اساسی دارد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آیا شما بیش از حد نگران همه چیز هستید؟
یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 ساعت 19:54 | بازدید : 135 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

آیا شما بیش از حد نگران همه چیز هستید؟
GAD (اختلال اضطراب منتشر) یک اختلال شایع از زمان ما است، به خصوص حالا که اجتماعی وجود دارد ناامنی و بی ثباتی ، اختلالات اضطرابی و اختلالات خلقی هستند تا.

مشخصات GAD به شرح زیر است:

استرس و اضطراب بیش از حد (انتظار ترسیده) که در بیشتر روزهای دوره حداقل 6 ماه اتفاق می افتد ، برای تعدادی از رویدادها یا فعالیتها است.
فرد احساس می کند کنترل اضطراب آنها دشوار است.
استرس و اضطراب با سه یا بیشتر از علائم زیر همراه است:
عصبی بودن یا احساس اضطراب یا اعصاب تنش
خستگی آسان
در تمرکز یا احساس خالی بودن ذهن مشکل دارید
تحریک پذیری
تنش عضلانی
اختلال خواب (دشواری در بروز یا حفظ خواب یا خواب بی قرار و رضایت بخش). (DSM-IV ، APA ، 1994)
بسیاری از افراد GAD را با Panic Disorder اشتباه می گیرند ، اما GAD علائم خفیف تری دارد ، با شروع تدریجی ، و ویژگی اصلی آن احساس اضطراب بیش از حد است.

افرادی که دارای تجربه GAD اضطراب شدید ، و شغل خود است نگران در مورد حقایق و شرایطی که ممکن است رخ دهد، بسیار با مسائل مربوط به پذیرش، کنترل، شایستگی، مسئولیت، شرایط تهدید، و غیره درگیر افکار این افراد تمایل به فراطبیعی دارند ، در حالی که مخرب و مطلق هستند .

Dugas & Koerner (2005) اظهار داشته اند كه اضطراب در GAD به صورت درگیری ، بین هوشیاری مداوم برای تهدید علائم از محیط و جلوگیری از حتی جلوگیری از افكار مرتبط با این تهدید ، ایجاد می شود. یعنی افراد مبتلا به GAD از یک سو به دلیل کاهش توانایی تحمل عدم اطمینان ، مرتباً محیط را برای تهدیدات یا خطرات اساسی تشخیص می دهند و از طرف دیگر از هرگونه تفکری که در ارتباط با تهدید یا خطر باشد جلوگیری می کنند.

تحمل عدم اطمینان یکی از ویژگیهای GAD است که به دلیل وزش بحران ، تحمل عدم اطمینان به گرایش واکنش منفی در یک سطح عاطفی ، شناختی و رفتاری ، در مواجهه با آیا شما بیش از حد نگران همه چیز هستید؟نگرش ها و اتفاقاتی که با عدم اطمینان شناخته می شود ، گفته می شود .

افرادی که عدم تحمل عدم قطعیت را نشان می دهند ، عدم اطمینان را با عدم سازماندهی و استرس تجربه می کنند ، آن را به عنوان یک بعد به خصوص منفی قلمداد می کنند و تمایل به جلوگیری از آن دارند و در عملکرد در چنین شرایطی با مشکلات زیادی روبرو هستند (Buhr & Dugas، 2002، in Dugas & Koerner، 2005)

افرادی که اضطراب بالایی دارند در حل مشکلات روزمره بسیاری از مشکلات را تجربه می کنند و احتمالاً این امر به دلیل وجود جهت گیری منفی نسبت به آنها است . جهت گیری منفی به عنوان یک روند به شرح زیر است: تهدید ، کاهش اعتماد به نفس ، توانایی کم مشکل در حل مسئله ، تمایل به سرخوردگی و عصبانیت هنگام تلاش برای حل مسئله و چشم انداز بدبینانه از نتیجه.

کار درمانی روی افکار و باورهای مخرب متمرکز است ، بلکه به توسعه راهکارهایی برای شناخت ، درک و برخورد با موقعیتهایی که با تردید یا عدم قطعیت مشخص می شوند نیز می پردازد. بیمار یاد می گیرد که عدم اطمینان را تحمل کند ، زیرا در حقیقت عدم اطمینان یکی از عناصر زندگی است ، او در موضوعات مربوط به کنترل ، مدیریت احساسات و استرس کار می کند.

نکات

بیاموزید خطرات واقعی را از افکار مخرب متمایز کنید.
پیشگیری از زندگی کمک می کند اما مطمئناً ما نمی توانیم همه چیز را فراهم کنیم ، حتی اگر بتوانیم نتیجه را نمی دانیم.
استرس تا حد نرمال فرد را فعال می کند ، اما استرس بیش از حد باعث نابسامانی می شود و استرس طولانی مدت فرد را از نظر روحی و جسمی کاهش می دهد.
فکر کردن در مورد وضعیت آینده منفی باشد تا شما از تأثیر منفی احتمالی خود خسته نشوید ، یک دیدگاه بدبینانه ایجاد می کنید که می تواند نتیجه مثبتی را به دست آورد.
در مورد آنچه می توانید کنترل و تأثیر بگذارید ، فکر کنید و با آنها کنار بیایید ، ممکن است تعداد معدودی باشد اما عدم اطمینان افراد ترسیده بلکه افراد باحال را نمی خواهد ، بنابراین آنها می توانند به فکر گزینه های دیگری باشند.
بسیاری اوقات وقتی جنگل را می بینیم احساس کوچک و ترس می کنیم اما وقتی درخت را می بینیم - در زندگی ما ممکن است بتوانیم با آرامش بیشتری تصمیم گیری کنیم.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چه مقدار کالری در غذاهای فردی وجود دارد؟
پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت 21:18 | بازدید : 143 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چه مقدار کالری در غذاهای فردی وجود دارد؟


مواد غذایی با کالری کمی (چگالی انرژی کم) دکمه: ذخیره اطلاعات سبددر سبد اطلاعات قرار دهید
به عنوان مثال ، ظروف با آب زیاد مانند میوه و سبزیجات دارای چگالی انرژی کم و در نتیجه کالری کم هستند. حتی غذاهای پر فیبر معمولاً حاوی مقادیر کمی کالری هستند: این موارد شامل ، نان سبوس دار یا برنج کامل غلات یا حبوبات مانند نخود فرنگی ، لوبیا یا عدس است. بیشتر فیبر غیر قابل هضم در این غذاها به حجم غذا می دهد اما عملا هیچ انرژی ای ندارد.

ورزش در خانه برای لاغری شکم

مواد غذایی با کالری زیادی (چگالی انرژی بالا) دکمه: ذخیره اطلاعات سبددر سبد اطلاعات قرار دهید
در مقابل ، غذاهای پرچرب معمولاً کالری زیادی دارند. به خصوص ظروف با ترکیبی از چربی و شکر ، به عنوان مثال شیرینی هایی مانند شکلات یا کیک دارای چگالی انرژی بالایی هستند. این بدان معنی است که این غذاها حاوی تعداد زیادی کالری نسبت به مقدار مشخصی هستند.

حتی غذاهای بسیار نشاسته ای که حاوی فیبر کمی هستند می توانند چگالی انرژی بالایی مانند برنج خرد شده یا نان سفید داشته باشند. به همین ترتیب ، غذاهای آماده اغلب کالری زیادی دارند ، زیرا اغلب حاوی مقادیر بیش از حد چربی و قند هستند. بسیاری از غذاهای دیگر مانند سس گوجه فرنگی ، سس سالاد آماده ، سس های آماده یا چیپس که به دلایل طعم انتظاری از آنها پیش بینی نمی شود حاوی قند هستند و به همین دلیل از نظر کالری زیاد هستند.

و سرانجام ، نوشیدنی هایی مانند کولا ، لیمونادها ، نوشیدنی های انرژی زا و آب میوه ها ، که به ویژه در کودکان بسیار محبوب است ، غذاهای پر انرژی هستند زیرا همچنین حاوی قند زیادی هستند.

همین امر در مورد آبجو ، شراب و سایر مشروبات الکلی نیز صدق می کند . ارزش انرژی الکل اغلب دست کم گرفته می شود. یک گرم الکل تقریباً به همان مقدار کیلو کالری (7.1 کیلو کالری) به عنوان یک گرم چربی (9.3 کیلو کالری) دارد. حتی الکل ، که به طور مرتب از آن لذت می برد ، می تواند به اضافه وزن کمک کند.

کالری اجازه نمی دهد در مورد ارزش سلامتی غذا نتیجه گیری شود
برخلاف تصور عامه ، محتوای کالری به تنهایی چیزی درمورد ارزش سلامتی یک غذا نمی گوید. به عنوان مثال ، آووکادو پرچرب با 221 کیلو کالری به ازای هر 100 گرم کالری زیادی در مقایسه با سایر میوه ها دارد ، اما به دلیل داشتن اسیدهای چرب اشباع نشده و ویتامین ها ، سالم محسوب می شود. آجیل همچنین چربی های ارزشمندی را ارائه می دهد ، اما از چگالی انرژی بالایی نیز برخوردار هستند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شک بیش از ترس بر ما تأکید می کند
پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت 1:13 | بازدید : 115 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

شک بیش از ترس بر ما تأکید می کند

محققان دانشگاه کالج لندن در یک آزمایش تصمیم گرفتند به این سؤال پاسخ دهند که آیا مردم نمی دانند وقتی می دانند چه اتفاقی می افتد یا وقتی می دانند که ناخوشایند است چه می ترسند و استرس دارند.

به طور خاص ، دانشمندان گروهی از 45 داوطلب را برای بازی در رایانه قرار دادند ، جایی که آنها سنگهایی را که احتمالاً مارها پنهان می شوند تبدیل کردند. شرکت کنندگان باید حدس بزنند که در زیر کدام مارها پنهان شده اند. وقتی سنگ را با یک مار در زیر آنها چرخانده ، نیش برقی کوچکی دریافت کردند.

به تدریج شرکت کنندگان یاد گرفتند که سنگهای مشکوک را بشناسند ، اما با پیشرفت بازی ، محققان تغییر کردند تا عدم قطعیت را تشدید کنند.

محققان به این نتیجه رسیدند که شرکت کنندگان وقتی نمی دانستند که آیا دچار شوک الکتریکی می شوند نسبت به زمانی که اطمینان داشتند ، دچار اضطراب می شوند. استرس شرکت کنندگان نه تنها در شوک بودن آنها بلکه در مورد عدم اطمینان آنها درمورد رنج کشیدن ناشی از آن بود.

دانشمندان خاطرنشان كردند كه استرس زياد در مواقع عدم اطمينان زياد ممكن است با قضاوت واضح تر و ارزيابي ريسك همراه باشد و اينكه با رفتارهايي همراه است كه به شخص يك مزيت تكاملي مي بخشد و هوشیاري خود را نسبت به خطرات بالقوه افزايش مي دهد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آیا احساس ناامنی می کنید؟ یاد بگیرید که چگونه با آن کنار بیایید
دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت 18:12 | بازدید : 133 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

آیا احساس ناامنی می کنید؟ یاد بگیرید که چگونه با آن کنار بیایید
آیا شما هر روز وزن افکار خود را وزن می کنید؟ آیا نسبت به تصمیمات خود احساس امنیت بیشتری می کنید؟ آیا خود و توانایی های خود را کاهش می دهید؟ از رابطه خود مطمئن نیستید؟ آیا رفتارتان را از دست داده اید؟ با دوستانت آشنا شدید؟ ملاقات با افراد جدید؟ آیا احساس می کنید ظاهر شما جذاب نیست؟

همه موارد فوق افکار ناامنی است که بیشتر مردم دارند. اتفاقی که در کودکی شما افتاد ، هرگونه آسیب روحی از گذشته ، تجربه اخیر شکست یا طرد ، تنهایی ، اضطراب اجتماعی ، باورهای منفی درباره خود ، کمال گرایی / کمال گرایی یا والدین یا شریک زندگی که دائماً برای شما مهم است که می توانید به ناامنی هایی که احساس می کنید کمک کنید.

در اینجا سه ​​نوع رایج از ناامنی و نحوه برخورد با آنها آورده شده است:

نوع 1: ناامنی ها براساس یک عدم موفقیت اخیر یا رد

وقایع اخیر در زندگی ما بر روحیه ما و همچنین روشی که نسبت به خودمان احساس می کنیم تأثیر می گذارد. تحقیقات در مورد شادی نشان می دهد که 40 درصد از "کل خوشبختی" ما مبتنی بر وقایع اخیر زندگی است. بزرگترین افت فشار به خوشبختی / نارضایتی پایان یک رابطه است. در مواضع بعدی فوت همسر ، از دست دادن / عزل کار و تحولات منفی در سلامت است. از آنجا که اندوه بر عزت نفس نیز تأثیر می گذارد ، عدم موفقیت و طرد می تواند باعث ایجاد مشکل مضاعف در اعتماد به نفس شما به خود شود. طرد ناگزیر باعث می شود که حداقل برای مدت زمان قابل توجهی ، خود و دیگران را منفی تر ببینیم. و آنهایی از ما که قبلاً عزت نفس پایینی دارند ، به احتمال زیاد نسبت به یک شکست موقت واکنش نشان می دهیم. گاهی اوقات یک تجربه منفی (به عنوان مثال اخراج از کار) باعث اعتقادات منفی قدیمی پیرامون خود می شود و آنها را دوباره فعال می کند. نکته اصلی برای حل این مشکل ، ادامه استقبال با وجود مشکلات و موفقیتهای احتمالی است. این باعث افزایش عزت نفس شما می شود.

در اینجا چند "ابزار" برای غلبه بر ناامنی ناشی از عدم موفقیت یا رد وجود دارد:

به خودتان فرصت دهید تا زخم را بهبود ببخشید و با اوضاع جدید سازگار شوید
به دنبال علایق و کنجکاوی خود ، از آنجا خارج شوید و در زندگی درگیر شوید.
به دنبال شرکت دوستان و خویشاوندان باشید تا شما را منحرف کنند و احساس کنند در محیط خود از شما پشتیبانی می کنند.
نظر افرادی را که در مورد آنچه برای شما اتفاق افتاده است ، نظر خود را جویا شوید.
در پیگیری اهداف خود ایستادگی کنید. این بسیار مهم است
در صورت لزوم مایل باشید استراتژی / رویکرد متفاوت را امتحان کنید.
نوع 2: عدم امنیت و عدم اعتماد به نفس ناشی از اضطراب اجتماعی

بسیاری از ما عدم اعتماد به نفس را در موقعیت های اجتماعی ، مانند میهمانی ها ، اجتماعات خانوادگی ، مصاحبه ها و ملاقات ها و ملاقات های عاشقانه تجربه می کنیم. ترس از اینکه دیگران در مورد شما قضاوت کنند و ممکن است شما را "ناقص" ارزیابی کنند ، می توانند احساس اضطراب و خجالت بکشند. در نتیجه ، شما به پایان می رسد که از موقعیت های اجتماعی اجتناب می کنید ، یا احساس می کنید که استرس زیادی را صرف فکر کردن درباره یک رویداد اجتماعی آینده می کنید ، یا در طول آن احساس خجالت و ناراحتی می کنید. تجربیات گذشته می تواند به شما این احساس را بدهد که "در جایی نیستید" ، مهم نیستید یا جالب نیست ، یا اینکه به سادگی لیاقت دیگران ندارید. اگر با والدینی بزرگ شده اید که دائماً از شما انتقاد می کنند ، یا به شما فشار آوردند که محبوب و موفق باشید ،

این نوع از ناامنی عموماً مبتنی بر اعتقادات تحریف شده در مورد ارزش شما به عنوان یک شخص و میزان داوری دیگران در مورد شما است. بیشتر تمرکز آنها بر نحوه نگاه دیگران به دیگران است نه اینکه دیگران به خودشان نگاه کنند. کسانی که انتقادی دارند و دیگران را با سهولت رد می کنند ، اغلب ناامنی های خود را می پوشانند. به طور ناخودآگاه ، آنها سعی می کنند از قضاوت کردن در مورد دیدگاه های خود و شخصیت خودشان جلوگیری کنند. آنها افرادی هستند که به جای شخصیت و یکپارچگی یک فرد تمایل دارند از خصوصیات سطحی قدردانی کنند.

در اینجا چند "ابزار" برای مبارزه با ناامنی در موقعیت های اجتماعی آورده شده است:

به "قاضی" ای که درون آن پنهان است فکر کنید. خود را از تمام دلایلی که شما یک فرد جالب و سرگرم کننده ، یک دوست خوب یا یک همراه خوب هستید یادآوری کنید.
از قبل آماده کنید به مواردی فکر کنید که می توانید در رویداد اجتماعی آینده درباره آنها صحبت کنید (رویدادهای فعلی ، فیلمهایی که دیده اید ، سرگرمی ، شغل و غیره).
اجتناب از وقایع اجتماعی فقط اوضاع را بدتر می کند. بنابراین از رفتن به مهمانی دریغ نکنید و یا در یک روز به آنجا بروید ، حتی اگر عصبی هستید. استرس شما به تدریج کاهش می یابد ، اگر از زمان اول یا دوم نباشد ، قطعاً به شرکت و حضور دیگران عادت خواهید کرد و احساس خوبی خواهید کرد.
اهداف خاص و واقع گرایانه ای را تعیین کنید ، مانند صحبت کردن با دو نفر جدید در هر زمان ، یا یادگیری شغل چیست و سرگرمی شخص دیگر چیست.
به عمد روی آنچه دیگران در اطراف شما انجام می دهند متمرکز شوید ، تا به طور مداوم در مورد نحوه نگاه کردن به آنها فکر نکنید. ناظر شوید و آنچه را که دیگران انجام می دهند و احساس می کنید ، ضبط کنید. آیا هیچ شباهتی با آنها یا چیزی را که علاقه مندید از آنها یاد بگیرید ، مشاهده کرده اید؟
نوع 3: ناامنی های ناشی از کمال گرایی (کمال گرایی)

برخی از ما برای همه کارهایی که انجام می دهیم استانداردهای بسیار بالایی داریم. از جستجوی بالاترین امتیاز ، بهترین کار ، بدن مناسب ، گرفته تا زیبا ترین خانه تزئین شده ، فرزندان خوب و مهربان یا شریک کامل. متأسفانه ، زندگی همیشه آن چیزی نیست که می خواهیم باشد ، حتی اگر برای آن سخت تلاش کنیم. بخشی از نتیجه نهایی وجود دارد که همیشه فراتر از کنترل ما خواهد بود. اگر دائماً ناامید شوید و خود را به خاطر هر چیزی که در زیر کامل باشد مقصر می دانید ، احساس ناامنی و بی ارزش خواهید کرد. این ناسالم است! این امر منجر به افسردگی ، اضطراب ، اختلالات خوردن و احساس خستگی مزمن می شود.

در اینجا چند روش برای مبارزه با کمال گرایی آورده شده است:

سعی کنید خود را بر اساس میزان تلاش خود در مورد چیزی ارزیابی کنید ، که امکان کنترل دارد و نه براساس نتیجه ، که بستگی به عوامل بیرونی دارد.
به این فکر کنید که چه مقدار تفاوت واقعی می تواند 10٪ اضافی را در یک تلاش ایجاد کند. آیا ارزش وقت و انرژی لازم برای تغییر حداقل چیزی را دارد؟
کمال گرایی مبتنی بر روش تفکر همه یا هیچ چیز است. مانند آن متوقف کنید و برخی از "مناطق خاکستری" از نتایج قابل قبول را پیدا کنید. آیا تمام عوامل را هنگام ارزیابی / داوری خود در نظر می گیرید؟ ممکن است چیزی باشد که شما آموخته اید ، یا موفق شده اید ، حتی اگر نتیجه نهایی کامل نبود؟
کمالگرایان غالباً از عزت نفس پایینی برخوردار هستند: آنها وقتی خودشان در صدر قرار دارند خود را دوست دارند و وقتی همه چیز پیش نمی رود ، از آنها بیزار هستند.
اما آیا چیزهایی وجود دارد که شما در مورد خودتان آموخته اید ، حتی وقتی که خوب کار نمی کنید؟ روی ویژگی های درونی ، مانند شخصیت ، صداقت ، اصول تمرکز کنید و نه تنها اینکه در کاری موفق هستید ، چقدر حقوق می گیرید ، یا اینکه چند نفر شما را تأیید می کنند (مثلاً "دوستان" در رسانه های اجتماعی).


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
این جزئیات یک عروسی است که به راحتی فراموش می شود
شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت 19:33 | بازدید : 135 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

این جزئیات یک عروسی است که به راحتی فراموش می شود


شما همه چیز را آماده کرده اید. یا تقریباً همه چیز عروسی شما نزدیک می شود و فقط چند جزئیات کوچک باقی مانده است. اما از آنجا که چیزهای کوچک در مواقع بحرانی بزرگ می شوند ، یادداشت ها را یادداشت کنید تا عملی نشوید.

کفش دوم
و آنها را بخرید و آنها را جمع کنید. آپارتمان شما ، بنابراین شما می توانید رقص را تا صبح تحمل کنید.

حقوق
پسر چون آخرین کسی است که پرداخت می کند به این معنی نیست که می توانید او را فراموش کنید.

برنج
برای این که "کارولینا" را با کیسه بیرون نیاورید ، خوب است که از قبل "آماده" شوید.

رقص
جنون خود را انجام دهید! شما گفتید که این کار را نخواهید کرد ، اما نیمی دیگر می خواهد نمایش خود را انجام دهد.

چمدان
چگونه روز دیگر هتل را ترک خواهید کرد؟ با لباس عروسی؟

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بلافاصله پس از تولد چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 ساعت 19:59 | بازدید : 110 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

بلافاصله پس از تولد چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟


آیا زمان بهتری برای اولین بار کودک خود را در آغوش می گیرید؟ بعد از گذشت نه ماه از ورود آن به درون خود ، کجا آن را در دستان خود نگه دارید؟ نه ، احتمالاً وجود ندارد.

اما این لحظه عالی "عوارض جانبی" زیادی در بدن شما نیز دارد. چه خبر است؟ چه احساسی دارید چه چیزی نمی توانید تحمل کنید؟

گراند کانیون
فقط چند ساعت طول می کشد تا منطقه با ده سانتی متر گسترش یابد ، اما بازگشت آن بسیار طولانی تر است. آنچه شما درست بعد از تولد احساس می کنید این است که هر اندامی در بدن شما از چنین ناحیه ای از هم باز می شود. اما هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ، فقط صبور باشید.

ریزش
مو موهای شما در دوران بارداری ضخیم و حجیم بود. شما از پشم خوب لذت می برید ، که حتی نیازی به خشک کردن ندارد. اما اکنون این مین غنی بیمار خواهد شد و شما موهای پیر خود را دوباره به یاد خواهید آورد. همچنین احتمال سقوط دارد ، بنابراین بهتر است هنگام استحمام به نظر نرسد.

خون جاری
نیست نگران نباشید. فرض کنید دوره ای دارید که (متاسفانه) در این مرحله بیش از یک هفته به طول می انجامد.

خواب آلودگی
شما نمی توانید چشمان خود را باز نگه دارید و حتی نمی توانید صدای گریه کودک خود را بشنوید. از خستگی آن ، طولانی نمی ماند.

شکمی که نمی افتد
انتظار نتایج فوری را ندارید. شروع به تماشای آنچه می خورید و به آرامی شروع به ورزش کنید (وقتی پزشک اجازه این کار را می دهد). با صبر و پشتکار به وزن خود باز خواهید گشت.

 



:: برچسب‌ها: تولد فرزند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تماشای بسیاری از پورنو مغز را کاهش می دهد
شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت 8:56 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

تماشای بسیاری از پورنو مغز را کاهش می دهد

خودارضایی باعث کور شدن شما نمی شود بلکه مراقب میزان پورنو تماشای آن باشید زیرا می تواند مغز شما را کوچک کند.

از زمان ظهور اینترنت ، پورنو به یک محصول بسیار ارزان تر و ارزان تر تبدیل شده است و می توان آن را به روشی بسیار ناشناس تر مصرف کرد. به همین دلیل باعث جذب میلیون ها انسان در جهان می شود. این محققان به رهبری از مرکز روانشناسی طول عمر در برلین برای انجام یک مطالعه تا ببینید که چگونه این عادات مصرف مبتلا در مغز می شود.

برای انجام این کار ، آنها 64 مرد را استخدام کردند که تمام موارد مصرف هفتگی پورنوگرافی را تحت پوشش قرار داده بودند ، که تحت اسکن مغزی قرار گرفتند تا ببینند آیا واقعاً تماشای فیلمهای ایکس به هیچ وجه بر مغز آنها تأثیر گذاشته است.

پورنو نواحی مرتبط با یادگیری مغز را منقبض می کند

پورن در مسیر اصلی ورود اطلاعات به گانگلیون پایه تأثیر می گذارد
پورن روی مسیر اصلی ورود اطلاعات به گانگلیون پایه (گتی) تأثیر می گذارد
محققان پس از تجزیه و تحلیل مشخص كردند كه پورنو بر میزان ماده خاکستری موجود در مغز تأثیر می گذارد ، یعنی بافت عصبی كه مستقیماً با هوش مرتبط است.

وی گفت: "ما بین تعداد ساعات تماشای پورنو و میزان ماده خاکستری موجود در هسته کادو رابطه منفی پیدا کردیم [یکی از مؤلفه های گانگلیون پایه ، ناحیه ای از مغز که درگیر یادگیری و حافظه است ] "کارشناسان می گویند.

علاوه بر تأثیرات موجود در هسته نوسانی ، هسته نادیده گرفته شده - مسیر اصلی ورود اطلاعات به گانگلیون پایه - همچنین در مردانی که ساعتهای بیشتری پورنو تماشا می کردند ، کاهش می یابد.

به گفته محققان ، تمام این آسیب ها می تواند ناشی از تحریک شدید سیستم پاداش مغز باشد ، که در برابر یک محرک خارجی فعال شده و وظیفه آزاد کردن دو انتقال دهنده عصبی - دوپامین و اکسی توسین - مسئول احساسات خوشایند را دارد.

اعتیاد به پورن مشابه اعتیاد به مواد مخدر است

پورنوگرافی

50٪ از کاربران اجباری پورنو در داشتن نعوظ با شرکای خود مشکل دارند
50٪ از کاربران اجباری پورنو در داشتن نعوظ با شرکای خود مشکل دارند (گتی)
تحقیقات دیگری که توسط دانشگاه کمبریج انجام شده است ، نتیجه گرفت که مغز افرادی که به پورنو بستند ، به همان روشی که افراد معتاد به مواد مخدر واکنش نشان می دهند ، واکنش نشان می دهند.

نتایج تحقیق همچنین مشخص کرد که این کاربران پورنو اجباری مشتاق تماشای این فیلم ها بودند ، اما رانندگی جنسی آنها افزایش نیافت . به گفته محققان ، اتفاقی که به همین شکل در افراد معتاد به مواد مخدر رخ می دهد: معتادان به دنبال این هستند که مواد مخدر را بخواهند ، نه به این دلیل که از آن لذت می برند.

علاوه بر شباهت ها با اعتیاد به مواد مخدر ، پورنو بیش از حد باعث مشکلات دیگری در زندگی این افراد می شود: 50٪ از شرکت کنندگان در مطالعه که به طور متوسط ​​25 سال بودند با وجود داشتن توانایی در داشتن نعوظ با مشکل مواجه شدند. هنگام تماشای مستهجن.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چه چیزی مرد را در یک رابطه نگه می دارد؟
پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت 1:55 | بازدید : 279 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چه چیزی مرد را در یک رابطه نگه می دارد؟


رابطه سالم گاهی اوقات برای مرد از زن مهمتر است. این مکان جایی است که می توانید احساسات را به اشتراک بگذارید ، که شاید نتوانید در مورد آن با دیگران صحبت کنید. نحوه ساخت جامعه ما به زنان این فرصت را می دهد تا با دوست دختر خود رابطه برقرار کنند ، با هم باز گفتگو کنند و در صورت نیاز از یکدیگر کمک بخواهند. از طرف دیگر ، مردان عادت ندارند که با دوستان خود چنین گفتگو کنند.

هنگامی که یک مرد در یک رابطه است ، نسبت به زمانی که در یک رابطه نیست ، کاملاً متفاوت عمل می کند ، در حالی که زن کم و بیش یکسان است. او احساس می کند که بخشی از یک کل است و با اشتهای بیشتری کار می کند ، انتظار دارد که شب را با شخص دیگری ملاقات کند. و در اینجا منظورم کسی نیست که بخاطر سکس باشم بلکه کسی هستم که او را خیلی بیشتر آشنا می کند. کسی که او را برای آنچه هست انتخاب کرده است ، که اعتماد به نفس زیادی به او می دهد. کار او می تواند دردناک ، کسل کننده یا خسته کننده باشد. ممکن است محیط کار او را خوشحال نکند. اضطراب و خواسته های رقابت بعضی اوقات می تواند او را به سمت شرایط حاشیه سوق دهد. با این وجود ، مردی وجود دارد که در پایان این روز دشوار منتظر او خواهد بود و او را با عشق و درک پر می کند. انسان خودش وجود دارد و این درمانی است برای هر مشکلی که او در زندگی روزمره با آن روبرو است. بسیاری از مردان موفقیت خود را مدیون این واقعیت هستند که شریک زندگی دارند که به آنچه اتفاق می افتد اهمیت می دهد و به آنها در حل مشکلات کوچک یا بزرگ کمک می کند. این نوع مراقبت تعادل و ثبات را در اختیار آنها قرار می دهد.

 

البته ، رابطه جنسی نیز نقش بزرگی دارد ، گرچه این چیزی نیست که در نهایت برنده یک مرد شود. رابطه جنسی او ضروری است (و به هر حال ، برای او چه کسی نیست!) ، بنابراین وقتی رابطه او به او سکس لذت بخش می دهد ، بسیار خوشحال است ، در حالی که وقتی رابطه جنسی رضایت بخش نیست ، او به شدت عصبی می شود. او دوست دارد بداند که شریک زندگی او را جنسی می داند. هر دو شریک وقتی بخش جنسی یک رابطه راضی کننده هستند خوشحال می شوند. البته مفهوم "رضایت بخش" می تواند به معنای چیزهای مختلف برای هر دو شریک باشد. با این حال ، بیشتر مردان به احساس دوست داشتن ، پذیرفتن توسط شریک زندگی خود ، تحسین ، و شناختن آنها کمک می شوند. بدون آن آنها نمی توانند کار کنند.

آنچه باعث خوشحالی مردان میشود

چالش هایی که ناشی از یک رابطه است ، در بین مردان بسیار محبوب است. او می داند که باید برای آنها کار کند تا بتواند رابطه ای را که به شدت مورد نیازش است تقویت کند. این باعث می شود او از نظر روشمندی ، هدفمندتری کار کند و البته این قدرت را به وی می دهد تا خواسته های رقابتی که در جامعه ما حاکم است را برآورده سازد. اگر رابطه‌اش او را پر کند و او را راضی کند ، نه تنها اهمیتی ندارد که در اینجا و آنجا مصرف شود ... بلکه در عوض از صحبت با اطرافیانش درباره خانواده خود لذت می برد ، به او می بالد و احساس غرور می کند.


نکته دیگر که انسان را به سمت ایجاد رابطه سوق می دهد این واقعیت است که از طریق این روند او می تواند مرد دیگری را خوشحال کند. او با دانستن اینکه می تواند این کار را انجام دهد ، احساس زیبایی در درون دارد. اینکه بتواند کسی را از مشکلات خود خارج کند و او را خوشحال کند و در آرامش یکی از زیباترین احساساتی است که یک مرد می تواند احساس کند. او احساس می کند که او شایسته است ، آنها او را دوست دارند و بنابراین او فرصت دارد تا آنچه را که احساس می کند بیرونی کند. این نوع احساس به هیچ وجه امکان پذیر نیست و به او در همه جوانب زندگی اش کمک می کند به همین دلیل بسیاری از مردان وقتی فکر می کنند که نمی توانند شریک زندگی خود را برآورده یا نیازهایشان را برآورده کنند ، شکسته می شوند. از اگر آنها نتوانند کسی را خوشحال کنند ،

یک رابطه سالم برای هر دو شریک ارزشمند است. هر مردی باید شخص دیگری را پیدا کند که باعث شود احساس امنیت کند ، که کسی از او مراقبت کند ، بنابراین مرد به دنبال زنی می رود که به نظر او بهترین برای او باشد و در عین حال آن را در اطراف خود نشان دهد. وقتی احساس می کند همسرش از او خوشحال است ، بیشتر از روابط خود قدردانی می کند و اگر عشق او را احساس کند ، چه چیز دیگری می تواند برای او جالب تر باشد؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مدیریت خشم برخی نکات
دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت 22:5 | بازدید : 119 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

مدیریت خشم برخی نکات
یا عصبانیت احساسی است که شما را شکنجه می کند؟ آیا پدال ها را در کمتر از دو نفر از دست می دهید؟ آیا به سرعت قرمز می بینید؟ در اینجا 12 راه برای کانال ، آرامش و دستیابی به مدیریت خشم خوب ارائه شده است.

عصبانیت یکی از واضح ترین احساساتی است که می شناسیم. اعتراف کنید ، عواطف کمی وجود دارد که ما را تا این حد وارونه و عقب می اندازد. او ما را شکنجه می کند و گاهی اوقات حتی احساس می کنیم در دام او هستیم. عصبانیت در واقع پرچم قرمز است که باید جدی گرفته شود. این به ما می گوید "اتفاقی که ما آن را ناعادلانه ، ناامیدکننده یا آزار دهنده می دانیم تازه رخ داده است". از طریق عصبانیت ، ما نارضایتی ، منحصر به فرد بودن ، اختلافات ، نارضایتی و درد خود را ابراز می کنیم. اگر گاهی اوقات ابراز خشم ما در نهایت به حل و فصل یک درگیری یا حداقل آغاز ارتباطات کمک می کند ، باید مراقب باشیم. آنقدر شدید و تحریک کننده است که از کنترل ما خارج می شود ... و کنترل نداشتن ، ما آن را دوست نداریم. ما اصلاً آن را دوست نداریم.

برای مبارزه با خشم ، دو روش مورد علاقه من وجود دارد:

مرا برای چند دقیقه پس بگیرید. در میان ناقص (Z) ، پیشنهاد شده است که هنگامی که گلدان منفجر شود ، منفجر شود ، وقت بگذارید تا خود را در یک اتاق جدا کنید. در واقع روش "عقب نشینی" اما در نسخه بزرگسالان است. و ما حق داریم طبق سن ما این کار را انجام دهیم: 35 سال = 35 دقیقه عقب. در این ضمن وقت کافی است تا عصبانیت خود را خنثی کنیم یا هر چیزی را که باعث ناراحتی ما می شود ، بنویسیم که به ما امکان واکنش بهتر می دهد.
آن را بنویس من به جای بچه دار کردن ، می نویسم. من هر آنچه را که مرا آزار می دهد ، می نویسم. همه چیز بدون محدودیت بدون محدودیت زیرا هیچ کس روحیه من را نخواند. حتی اگر خودم مایل به تجدید گذشته نباشم ، حتی می توانم آنها را بسوزانم. بعضی اوقات ، وقتی می نویسم ، دید بهتری از "پشت" عصبانیتم می گیرم. اغلب ، هنگام نوشتن ، من همه چیز را بازی می کنم. و هر بار ، احساس بهتری می کنم.
من به مخاطبینم نگاهی انداختم تا دریابم که چگونه وقتی احساس کردند دستگیر آنهاست ، چگونه توانستند با خشم مبارزه کنند. کف مال شماست! سپس 12 راه برای مدیریت خشم خواهید داشت.

 

نقاط تحریک مردان

من کار دیگری می کنم تا ذهن خود را در جای دیگری اشغال کنم ... حتی اگر این به معنای تمیز کردن باشد تا عصبانیت خود را پشت سر بگذارد.
من قصد دارم راه بروم. کاسه بزرگی از هوا آرام.
من برای یک دوست نامه ایمیل می نویسم و ​​اجازه می دهم بخار بخورد و با یک "ممنون که من را خوانده ای" تمام شود
من قصد دارم اجرا کنم
ورزش
من همه چیز را تهویه می کنم. سپس ، پس از آن ، به غیرعقلانی خود گوش می دهم: "چرا عصبانی هستم؟ چه چیزی باعث می شود مثل من؟
حمام گرم.
نفس عمیقی می کشم تصور می کنم که عصبانیت توسط بازدم من آزاد می شود.
مراقبه می کنم
من آب نبات می خورم
من موسیقی می نویسم. این روش ها را نرم می کند.
در بالش فریاد می زنم.
نکته مهم ، سرانجام این است که عصبانیت را در ما نگیریم ، زیرا در غیر این صورت می تواند رشد کند ، غالباً مبالغه آمیز ، و ما دیگر نمی دانیم چگونه از شر آن خلاص شویم. ناگفته نماند که باعث آسیب می شود. بنابراین دفعه دیگر که عصبانیت می خواهد ریشه در شما بگذارد ، دوباره به این مقاله برگردید تا آرام شوید و دست بالا را از این احساسات تهاجمی و منفی بگیرید!

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0