چگونه می توان با دختر بزرگسال خود بهترین دوست بود


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

چگونه می توان با دختر بزرگسال خود بهترین دوست بود
جمعه 30 آبان 1399 ساعت 9:55 | بازدید : 114 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

مادران و دختران از طریق درک متقابل ، ارتباطات خوب و جستجوی فعالیت های سرگرم کننده برای انجام با هم ، می توانند نه تنها از یک رابطه خانوادگی مثبت بلکه از یک دوستی واقعی برخوردار شوند. مطمئناً ، رابطه مادر و دختر به دلیل روابط پیچیده ای مشهور است و اغلب وقتی دختران به بزرگسالی می رسند ، تنش های جدیدی بوجود می آید. درگیری بین مادران و دختران بزرگسال بر سر کار ، ازدواج ، خانواده و وقایع زندگی می تواند مانع شکل گیری رابطه همسالان شود. با این وجود ، رویکردهای خاصی وجود دارد که مادران می توانند برای برقراری روابط سالم و پایدار با دختران بزرگسال خود برقرار کنند.

درباره سابقه خانوادگی خود بیاموزید. جستجوی اطلاعات در مورد گذشته خانواده شما می تواند به مادران و دختران کمک کند تا نقاط مشترکی پیدا کنند و میراث آنها را در خانواده درک کنند.
یک دفترچه یادداشت خانوادگی ، آلبوم عکس خانوادگی یا ایجاد یک شجره نامه خانوادگی با هم ایجاد کنید.
تحقیقات و داستان های خود را به سایر اعضای خانواده ارائه دهید. این مکالمات به تقویت حس نزدیکی و تجربه مشترک کمک می کند.


رابطه جدیدی بین دو بزرگسال ایجاد کنید. به جای رابطه والدین و کودک ، روی ایجاد رابطه همسالان بزرگسال کار کنید. حتی اگر والدین یک تعهد مادام العمر است ، با استقلال بیشتر روانشناختی ، اجتماعی و اقتصادی کودکان ، ماهیت رابطه والدین و کودک باید تغییر کند. [1]
نه به عنوان مادر و دختر بلکه به عنوان دوستان مشترکی که از علایق و فعالیت های مشترک لذت می برند ، ارتباط برقرار کنید. با تفکر و آرامش ، به روشی که دو دوست دارند ، درباره مشکلات ، مسائل و س questionsالات بحث کنید.
حس شوخ طبعی و محبت را حفظ کنید. به خاطرات و شوخی با یکدیگر درباره خاطرات یا موقعیت های خنده دار ، به رابطه چند دهه خود اعتماد کنید.



تعادل و تعادل دوستی و تفریح ​​را با فرزندپروری حمایتی تحریک کنید. علاقه ، توجه و تأیید مداوم والدین برای هر نوع رابطه والدین و فرزندان فارغ از سن و مرحله فرزندان بسیار مهم است.
رشد دختر خود را حتی در بزرگسالی از طریق تشویق و اطمینان خاطر پرورش دهید. تحقیقات نشان داده است که ادامه حمایت مادر می تواند رشد روانشناختی مهمی را برای یک دختر بزرگسال که احساس استقلال و هویت مستقلی دارد ، تقویت کند


وضعیت رابطه خود را بررسی کنید تا نقاط ضعف آن را پیدا کنید. مادران معمولاً تنش بیشتری در رابطه با دختر خود نسبت به پسر دارند. [3] غالباً ، این تنش هم از اختلافات بین نسلی و هم از اختلاف نظر در مورد عادات ، صفات و رفتار عمومی ناشی می شود.[4] شناخت این موانع می تواند اولین قدم در ایجاد یک رابطه سالم بین شما و دخترتان باشد.

تلاش برای غلبه بر اختلافات نسلی بین مادر و دختر از طریق درک و شناخت تغییرات اجتماعی. ممکن است برای مادری که کار نکرده است بپذیرد که دخترش که تمام وقت کار می کند ، وقت کمتری برای اختصاص دادن به کارهای خانه یا مراقبت از کودک داشته باشد ، دشوار است.
براساس وزارت کار ایالات متحده ، زنان در سال 2010 47٪ از کل نیروی کار را تشکیل می دادند. اما در نسل های گذشته ، زنان برای تربیت فرزندان بیشتر پس از ازدواج در خانه می مانند. در سال 1960 ، تنها نوزده درصد از زنان متاهل با کودکان در سن پیش دبستانی در خارج از خانه کار می کردند.


بسیاری از مادران مسن نگران این هستند که دخترانشان که کار می کنند و همچنین خانواده دارند بیش از حد بزرگ شده و استرس دارند. این عقاید درمورد تفاوت کار و سبک زندگی می تواند پیوند والدین و کودک را از بین ببرد.


 

منابع :

https://nextluxury.com/mens-relationships/how-to-treat-a-woman/

https://hamsartime.ir/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: