شبکه های اجتماعی و چاقی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

شبکه های اجتماعی و چاقی
شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 1:10 | بازدید : 152 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

شبکه های اجتماعی و چاقی
طرح ریزی

 
شبکه های اجتماعی اکنون بخشی جدایی ناپذیر از روزگار ما است. میلیون ها نفر در سراسر جهان زندگی شخصی خود را از طریق رسانه های اجتماعی ، مانند فیس بوک ، توییتر ، گوگل + ، فضای من و بسیاری از شبکه های اجتماعی حتی کمتر شناخته شده ، در حال برقراری ارتباط ، کار ، تبلیغ و تبلیغ می کنند. اما این چه تاثیری در زندگی رایانه کاربر دارد؟ آیا شبکه های اجتماعی آنقدر قدرتمند است که زندگی واقعی کاربران را تحت تأثیر قرار دهد و اگر چنین است ، چگونه می تواند با افزایش مداوم نرخ چاقی مرتبط باشد؟

بگذارید با صحبت کردن در مورد چاقی شروع کنم ، که از نظر اجتماعی قابل قبول نیست. افراد چاق در برقراری ارتباط با افراد غیر چاق مشکل دارند. از بچه های اضافه وزن در دبستان که توسط فرزندان دیگر بازی نمی شوند ، تا رد یک دبیر بزرگسالی به دلیل ترجیح دادن یک دختر ظریف و پرتحرک تر در همان موقعیت. اما چگونه این ارتباط با شبکه های اجتماعی ارتباط دارد؟ اما ، فوراً! همانطور که در مقدمه اشاره کردم ، شبکه های اجتماعی اساساً تبلیغ خودمان هستند. بنابراین وقتی از تصویر خود ناراضی هستیم ، طبیعی است که احساس طرد و آنلاین بودن کنیم.

پیامد این رد انزوا و افسردگی است که مستقیماً با چاقی ارتباط دارد. فرد افسرده تمایل به مصرف غذاهایی دارد که باعث می شود او احساس بهتری داشته باشد. غذاهای پر کربوهیدرات و چربی ها در رژیم غذایی روزانه فرد افسرده قرار دارند. این منجر به افزایش وزن و ایجاد بیماری هایی مانند دیابت و فشار خون بالا می شود. بنابراین همه اینها یک دایره شرور ایجاد می کند ، که در آن فرد برای احساس خوب و حتی بیشتر بستن خود به خوردن بیشتر ادامه می دهد.

به اصطلاح "راحت خوردن" که در آن فرد به پایان می رسد مانند سایر مواد اعتیاد آور اعتیاد آور است. بنابراین ، این فرد به خوردن غذاهای فوق الذکر ، ادامه خواهد داد و مرتباً میزان مصرف شده را افزایش می دهد و متوقف کردن کارهایی که انجام می دهید ، سخت تر می شود ، زیرا از طریق غذا آرامش پیدا می کند.

حلقه شرور دیگری که در افرادی که از طریق شبکه های اجتماعی رد می شوند ایجاد می شود ، که واقعاً غیرقابل تصور است ، ایجاد می شود ، عزت نفس پایین است. هرچه عزت نفس پایین باشد ، نسبت به افزایش وزن فرد بی تفاوت تر است.

ترس از انتقاد اجتماعی در افراد چاق باعث شرم و پنهان کاری می شود. این افراد شرمنده هستند که برای حل مشکل خود از آنها کمک بخواهند و به همین ترتیب همواره زنده می شود.

اما آیا شبکه های اجتماعی اثرات مثبتی دارد؟ آیا راهی برای بهبود کیفیت زندگی شما به نوعی است؟ میلیون ها کاربر در سراسر جهان فقط این را تأیید می کنند: "شبکه های اجتماعی بسیار شبیه زندگی واقعی هستند و این مزیت را دارند که می توانند به روشی که می خواهیم مشاهده و زندگی کنند.

همیشه پیوند چاقی با شبکه های اجتماعی را در می یابیم ، می بینیم که برخی از راه ها وجود دارد. افراد چاق این فرصت را دارند که از طریق این رسانه ها در مورد گروه های حمایتی از افراد چاق یا بولیم مطلع شده و برای مشکل خود کمک کنند. درک کنید که آنها تنها نیستند و نیازی به انزوا ندارند.

جنبه دیگر ارز را عزت نفس می نامند. این پاداش برای اضافه وزن یا افراد چاق است که وزن کم کنند. 20 - 30 لایک در عکسی که در آن شخص دچار کاهش وزن قابل توجهی می شود ، اعتماد به نفس شخص را افزایش می دهد. او شروع به احساسات متفاوتی می کند زیرا این افراد تمایل دارند از نظر عاطفی آسیب پذیر باشند و این تاثیری در زمینه های اجتماعی و عملکردی زندگی روزمره او دارد. این تلاش فرد و نتیجه ای که رخ می دهد می تواند افراد دیگری را به انجام همان کار القا کند. شبکه های اجتماعی ایجاد استانداردها را ترویج می کند و شاید این دقیقاً همان چیزی باشد که این افراد به آن احتیاج دارند.

سرانجام ، "ناشناسی بودن" ارائه شده توسط اینترنت باعث می شود كه افراد چاق یا چاق راحت تر صحبت كنند در مورد مشكل خود ، روی آوردن به گروه های حمایتی و توسط متخصصان از مشكل خود مطلع شوند بدون آنكه در دایره کاملاً اجتماعی خود بیاموزند. که آنها چنین حرکتی انجام دادند

شبکه های اجتماعی اکنون ابزاری قدرتمند و همچنین ابزاری برای سرگرمی هستند. استفاده مناسب از آنها می تواند لذت بخش باشد ، در حالی که سوءاستفاده می تواند تقریباً در همه زمینه های زندگی روزمره ما تأثیر منفی بگذارد. اما آیا این با همه موارد زندگی ما اینگونه نیست؟ بنابراین نتیجه گیری دوباره "کامل از هر نظر ..."





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: