آیا شما بیش از حد نگران همه چیز هستید؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

آیا شما بیش از حد نگران همه چیز هستید؟
یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 ساعت 19:54 | بازدید : 136 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

آیا شما بیش از حد نگران همه چیز هستید؟
GAD (اختلال اضطراب منتشر) یک اختلال شایع از زمان ما است، به خصوص حالا که اجتماعی وجود دارد ناامنی و بی ثباتی ، اختلالات اضطرابی و اختلالات خلقی هستند تا.

مشخصات GAD به شرح زیر است:

استرس و اضطراب بیش از حد (انتظار ترسیده) که در بیشتر روزهای دوره حداقل 6 ماه اتفاق می افتد ، برای تعدادی از رویدادها یا فعالیتها است.
فرد احساس می کند کنترل اضطراب آنها دشوار است.
استرس و اضطراب با سه یا بیشتر از علائم زیر همراه است:
عصبی بودن یا احساس اضطراب یا اعصاب تنش
خستگی آسان
در تمرکز یا احساس خالی بودن ذهن مشکل دارید
تحریک پذیری
تنش عضلانی
اختلال خواب (دشواری در بروز یا حفظ خواب یا خواب بی قرار و رضایت بخش). (DSM-IV ، APA ، 1994)
بسیاری از افراد GAD را با Panic Disorder اشتباه می گیرند ، اما GAD علائم خفیف تری دارد ، با شروع تدریجی ، و ویژگی اصلی آن احساس اضطراب بیش از حد است.

افرادی که دارای تجربه GAD اضطراب شدید ، و شغل خود است نگران در مورد حقایق و شرایطی که ممکن است رخ دهد، بسیار با مسائل مربوط به پذیرش، کنترل، شایستگی، مسئولیت، شرایط تهدید، و غیره درگیر افکار این افراد تمایل به فراطبیعی دارند ، در حالی که مخرب و مطلق هستند .

Dugas & Koerner (2005) اظهار داشته اند كه اضطراب در GAD به صورت درگیری ، بین هوشیاری مداوم برای تهدید علائم از محیط و جلوگیری از حتی جلوگیری از افكار مرتبط با این تهدید ، ایجاد می شود. یعنی افراد مبتلا به GAD از یک سو به دلیل کاهش توانایی تحمل عدم اطمینان ، مرتباً محیط را برای تهدیدات یا خطرات اساسی تشخیص می دهند و از طرف دیگر از هرگونه تفکری که در ارتباط با تهدید یا خطر باشد جلوگیری می کنند.

تحمل عدم اطمینان یکی از ویژگیهای GAD است که به دلیل وزش بحران ، تحمل عدم اطمینان به گرایش واکنش منفی در یک سطح عاطفی ، شناختی و رفتاری ، در مواجهه با آیا شما بیش از حد نگران همه چیز هستید؟نگرش ها و اتفاقاتی که با عدم اطمینان شناخته می شود ، گفته می شود .

افرادی که عدم تحمل عدم قطعیت را نشان می دهند ، عدم اطمینان را با عدم سازماندهی و استرس تجربه می کنند ، آن را به عنوان یک بعد به خصوص منفی قلمداد می کنند و تمایل به جلوگیری از آن دارند و در عملکرد در چنین شرایطی با مشکلات زیادی روبرو هستند (Buhr & Dugas، 2002، in Dugas & Koerner، 2005)

افرادی که اضطراب بالایی دارند در حل مشکلات روزمره بسیاری از مشکلات را تجربه می کنند و احتمالاً این امر به دلیل وجود جهت گیری منفی نسبت به آنها است . جهت گیری منفی به عنوان یک روند به شرح زیر است: تهدید ، کاهش اعتماد به نفس ، توانایی کم مشکل در حل مسئله ، تمایل به سرخوردگی و عصبانیت هنگام تلاش برای حل مسئله و چشم انداز بدبینانه از نتیجه.

کار درمانی روی افکار و باورهای مخرب متمرکز است ، بلکه به توسعه راهکارهایی برای شناخت ، درک و برخورد با موقعیتهایی که با تردید یا عدم قطعیت مشخص می شوند نیز می پردازد. بیمار یاد می گیرد که عدم اطمینان را تحمل کند ، زیرا در حقیقت عدم اطمینان یکی از عناصر زندگی است ، او در موضوعات مربوط به کنترل ، مدیریت احساسات و استرس کار می کند.

نکات

بیاموزید خطرات واقعی را از افکار مخرب متمایز کنید.
پیشگیری از زندگی کمک می کند اما مطمئناً ما نمی توانیم همه چیز را فراهم کنیم ، حتی اگر بتوانیم نتیجه را نمی دانیم.
استرس تا حد نرمال فرد را فعال می کند ، اما استرس بیش از حد باعث نابسامانی می شود و استرس طولانی مدت فرد را از نظر روحی و جسمی کاهش می دهد.
فکر کردن در مورد وضعیت آینده منفی باشد تا شما از تأثیر منفی احتمالی خود خسته نشوید ، یک دیدگاه بدبینانه ایجاد می کنید که می تواند نتیجه مثبتی را به دست آورد.
در مورد آنچه می توانید کنترل و تأثیر بگذارید ، فکر کنید و با آنها کنار بیایید ، ممکن است تعداد معدودی باشد اما عدم اطمینان افراد ترسیده بلکه افراد باحال را نمی خواهد ، بنابراین آنها می توانند به فکر گزینه های دیگری باشند.
بسیاری اوقات وقتی جنگل را می بینیم احساس کوچک و ترس می کنیم اما وقتی درخت را می بینیم - در زندگی ما ممکن است بتوانیم با آرامش بیشتری تصمیم گیری کنیم.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: