نکاتی در مورد انتخاب همسر


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

نکاتی در مورد انتخاب همسر
شنبه 30 فروردين 1399 ساعت 22:20 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

نکاتی در مورد انتخاب همسر
چگونه همسر انتخاب کنیم؟ سوال جدید نیست ، اما همیشه مرتبط است. سالهاست که سال هاست که کل جمعیت مرد از این موضوع عذاب می کشند. تصمیمات بسیار متفاوت و گاه غیر منتظره بود. به عنوان مثال ، یک رهبر پیشین عراق توصیه کرد که چگونه همسر را انتخاب کنید: صدام گفت: "او نباید خیلی باهوش و یا خیلی احمق باشد." بنابراین ، در یک مقاله از یک نویسنده ناشناخته ، که بسیار محبوب در اینترنت است ، به چندین مقاله اساسی درباره انتخاب شریک زندگی اختصاص داده شد. ما سعی کردیم تا آن را

بفهمیم ... انتخاب همسر یک کار بسیار مسئولانه است و به کارهای پر دردسر بسیار نیاز دارد. زیرا این امر در مورد انتخاب یک همسر ، یک همسر گرانبها ، مادر فرزندان آینده شما ، نوه های مادربزرگ دوست داشتنی شما خواهد بود.

در این شرایط ، احساسات فقط نامناسب نیستند بلکه جنایتکار هستند. خوب ، شما نمی گویند ، برای خرید خودرو به یک نمایندگی اتومبیل مراجعه کنید ، با گریه های مشتاق از یک اتومبیل درخشان به اتومبیل دیگر سوار شوید: "اوه ، من این را می گیرم! او خیلی جادار است! یا بهتر این یکی - چراغهای جلو او بسیار درخشان است! و چه الاغ ساده ای! معجزه! معجزه! "

مزخرفه ، درسته؟ هنگام انتخاب خودرو ، چیزی کاملاً متفاوت مهم است - ایمنی ، اقتصاد ، طراحی و در آخر قیمت. طبق این معیارها - از لحاظ تفکر ، تفریحی ، از آنجا که یک زن خانه دار خوب ، گوشت تازه و سبزیجات تازه را برای شام در بازار خریداری می کند - ما خرید خواهیم کرد ، یعنی همسر خود را انتخاب می کنیم.

بنابراین ، نویسنده این اثر توصیه می کند:

ابتدا با والدین و خانواده فوری خود آشنا شوید.

وی گفت: "اگر ملاقات حضار خیلی از شما را به یاد كونستكامرا نكند و از نظر ذهنی آمادگی لازم را داشته باشید كه اولاد شما مانند پدربزرگ پدرتان لجن بكشد ، مانند پدرش لیس می زند ، مانند كیست خود را در کف دست خود تكان می دهد ، و در عین حال بینی خود را با سیب زمینی به ارث می برد. و پیاده روی اردک ، در نظر بگیرید که آزمون اول را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. و کاملاً آماده هستید که مجموعه کروموزوم گرانبهای خود را با کروموزوم های بستگان آینده خود ترکیب کنید. "

سپس باید به دوستانش نگاه کنید. وی گفت: "مردان جوان را با یک راه راه شل و شوره سر دختران پاشیده و ران های هیولا که با آنها دختر دوست دارید دوست داشته باشید بعد از عروسی ذوب نمی شوند ، مانند کابوس در اولین پرتوهای طلوع آفتاب. بنابراین ، یا عروس را با این بسته دعوا کنید و یا همین حالا عروس را با این بسته دعوا کنید. شرکت "

نویسنده پس از بررسی محیط مورد نظر خود ، توصیه می کند به خصوصیات شخصی او توجه کنید. و این ارزش دارد که با خرید شروع کنید. وی گفت: "اگر یک دختر محبوب هنوز کاملاً کنترل خود را با توجه به لباس های چند رنگ و فروپاشی خوردن در خارج از کشور از دست بدهد ، همه چیز را ردیف می کند ، به برچسب قیمت ها نگاه نمی کند ، یا برعکس ، به طرز ناخوشایندی به خانمهای خوش فروش اطلاع می دهد که هرگز در زندگی قابل توجه خود چنین لجن حساس ندیده است. .. خوب ، به بهانه موجه (دود ، تماس بگیرید ...) این فروشگاه ، این دختر ، این شهر ، قاره و این سیاره را برای همیشه ترک کنید. "

اگر بعد از این بررسی وحشتناک هنوز فرار نکردید ، پس ارزش استراحت کردن با هم را دارید. "همسر خوب هرگز خسته نمی شود. او شاد ، دوستانه است ،

و اکنون وقت آن رسیده است که در مورد زندگی مشترک فکر کنیم. آیا حاضرید او را 24 ساعته ببینید؟ آیا در فضای داخلی شما جای می گیرد - سوالات نیز مهم هستند. وی گفت: "بدون این آزمایش مهم (حداقل شش ماه طول می کشد) ، فقط دیوانگان آشکار می توانند ازدواج کنند.

ده دقیقه به دختر بدهید تا آموزش دهد و سپس او را به شما منتقل کند. در مرحله بعد ، به خانم جوان باید مبلغی اندک برای هزینه های خانوار تحویل داده شود و به مدت پنج روز در جایی ناپدید شود. اگر پس از بازگشت ، متوجه شوید که آپارتمان شما تعمیر و تمیز شده است ، همانطور که در روز اول ایجاد ، آشپزخانه پر است از غذاهای تازه تهیه شده ، دختر رنگ شده ، تازه و آماده برای افراط در عشق گوشتی فوراً ، و در همان زمان ، حداقل نیمی از مبلغی که برای او باقی مانده است ... بله ، شاید بالاخره زمان آن رسیده است که از این کودک نگاه دقیق تری داشته باشیم. "

خوب ، اگر این آزمون را گذرانده باشید ، ضرری ندارد که به طراحی بیرونی معشوق خود نگاه کنید. "صادقانه بگویم ، این کاملاً اساسی نیست ، اما اگر به دلایلی می خواهید از همسرتان نه تنها برای هدف مورد نظر خود بلکه در انتشار استفاده کنید ، با این امر هدایت شوید که زنان دارای بینی صاف و مرتب ، کمتر احتمال دارد که دچار آبریزش بینی ، بزرگ ، واضح شوند. چشم هایی که لنز واضح دارند معمولاً نشانه دید خوب است و دندان های سالم ، قوی و سفید تضمینی برای خوب و کامل جویدن غذا است (این بدان معنی است که معده برای مدت طولانی به طور معمول کار می کند) و دندانپزشک به زودی به آنجا نمی رسد. تا مطالب شما کیف پول. "

دختری که هر 4 گروه آزمونهای پیشنهادی را با موفقیت پشت سر گذاشته است ، هیچ قیمتی ندارد. "اگر چنین گنجی پیدا کردید ، بلافاصله از زندگی لیسانس ، دوست دختران بی مغز ، نوشیدن ابدی و عجله بهمراه دختر رویاهای خود به سمت نزدیکترین کاخ عروسی بروید. فقط در طول راه ، سعی کنید شخصاً اطمینان حاصل کنید که عروس شما لاستیک نیست."

این قطعه جالب و شگفت انگیز مدتهاست که ذهن بسیاری از ساکنان اینترنت را به خود جلب می کند ، بسیاری آن را راهنمایی برای عمل می دانند. در واقع ، این اصلاً چنین نیست.

غالباً جوانی سرسخت و جوان ، که عاشق شده و تصمیم گرفته است که خود را برای همیشه به محبوب خود ببخشد ، استدلال های معقول دوستان و آشنایان را نمی شنود.

یک افراط دیگر وجود دارد. روانشناسان می گویند ازدواج راحتی ، قابل اطمینان ترین است.

مشخص است که هیچ دختر کاملی وجود ندارد. اما من در اینجا او خود برای انتخاب مجموعه ای از زن بد بو ، که پس از آن شما باید برای مدت زمان طولانی قرار دهید ، من صادقانه توصیه می کنم.

اگر به عنوان خانه دار به یک زن احتیاج دارید ، می توانید لوازم خانگی بخرید و مشکل به خودی خود حل می شود. مایکروویو ، ماشین لباسشویی و واحدهای دیگر بسیاری از خانواده ها را به شدت تسهیل می کردند. مشکلات اطراف خانه در پایان می توانید یک خانه دار را از روستا ببرید.

همسر - شریک جنسی ثابت و شریک زندگی برای "گریه در یک دستمال"؟ این امر ممکن است رابطه ای دائمی با زن (چند زن) برقرار کند ، به اندازه کافی نزدیک باشد که روح در هنگام نیاز به آن استراحت کند و هنگامی که روح تنهایی می خواهد کاملاً جدا شود.

معیارهای انتخاب همسر برای زنان

WIFE حالت ذهنی است ، نه شخصی که تمبر در گذرنامه خود داشته باشد.

شاید قبل از هر چیز متوجه شوید که آیا می توانید او را 24 ساعت شبانه روز ببینید؟ من می فهمم که احساسات ، تمایل جنسی وجود دارد ، اما ازدواج همیشه به تنهایی بر این اساس دنبال نمی شود. زندگی خانوادگی شامل بسیاری از لحظات است.

و بعد ، با این حال ، این بیان فشار می آورد: برای انتخاب همسر ... آیا او یک چیز است؟ چگونه همسر انتخاب کنیم؟ آیا شما یک تربچه را در بازار انتخاب می کنید؟

دسته دیگری از دوستان در زندگی وجود دارند - کسانی که تحت تعریف "قدم زدن با کسی و ازدواج با شخصی" قرار می گیرند. چند نفر از افراد ناگوار سرنوشت خود را تحت عنوان مشهور آپینا "Rival" سوگوار کردند: "آنها احتمالاً با افرادی مثل من ازدواج خواهند کرد و شعر و ترانه را به شما اختصاص می دهند."

این نوع خانمها خیلی خوب می توانند یک همسر ایده آل شوند ، اما ... در اینجا خیلی ساده نیست. مردان از زنان باهوش ، قوی ، مستقل می ترسند. یک مرد باید مورد تحسین و "نگاهش به دهان" باشد.

بنابراین "برای خود فکر کنید ، برای خود تصمیم بگیرید."

همسر را باید نه طبق قوانین بلکه با قلب انتخاب کرد. به طور کلی ، چنین مورد کلاسیکی وجود دارد - اگر در سه ماه چیزی برای گفتگو با یک شخص دارید و از آن خسته نشده اید ، به یک رابطه جدی فکر کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: