کنار هم خوابیدن مادر و کودک صحیح است یا خیر


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

کنار هم خوابیدن مادر و کودک صحیح است یا خیر
شنبه 30 فروردين 1399 ساعت 18:58 | بازدید : 116 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

کنار هم خوابیدن مادر و کودک صحیح است یا خیر


ابتدا بگذارید روشن کنیم که هم خوابیدن دقیقاً چیست . وقتی صحبت از هم خوابیدن می کنیم منظورمان این است که کودک (صرف نظر از سن) در اتاق خواب والدین خود و به طور خاص در رختخواب خود بخوابد.

داستان من: وقتی زایمان کردم و بعد به خانه رفتم ، حقیقت این است که یک لحظه فکر نمی کردم کودک را به رختخواب برسانم. مدتها قبل تختخواب آماده بود و درست همانطور که باید ، ورقها کاملاً گذاشته شده بود. در روزهای بعد ، تقریباً همه چیز در جهت عقربه‌های ساعت بود ، زیرا تانوس تقریباً 2.5 ساعت - 3 ساعت شیر ​​می خواست. از آنجا که من شیر می دادم ، کل روز را با تانوس روی تخت خود روی نیمکت گذراندم و وقتی شب فرا رسید ، اوضاع کمی دشوارتر شد زیرا جدا از شب های بیرون ، مجبور شدم به اتاق او بروم و او را شیر دهم.

 

بنابراین در یک مقطع زمانی که من در یک جنون عمومی بودم و او را در رختخواب شیر می دادم ، خوابیدیم! بنابراین از آنجا که تانوس چند روزه بود (و من او را روی بالش گذاشتم) ، تاکنون نزدیک به 3 سال است ، او حداکثر 5 بار در رختخواب خود خوابیده است. همانطور که مشاهده می کنید ، ما به زودی یک مدرک کارشناسی ارشد هم خوابیدن دریافت خواهیم کرد !

 افسردگی بعد از زایمان

نمی خواهم هم خوابیدن را اشتباه یا غلط بنامیم (از آنجا که هر کودک بی نظیر است) ، در اینجا افکار من (مثبت) من درباره اینکه چرا دوست دارم تختخواب را با پسرم به اشتراک بگذارم وجود دارد:

- قدرت عادت! بعد از گذشت تقریباً 3 سال از هم بودن ، برای من عجیب به نظر می رسد که شب بیدار شوید و او را در کنار من نبینید ، بالای سر من یا وارونه باشد.

- به دلیل کار و ساعتهای زیادی که دلم برایش تنگ شده است ، داشتن او در رختخواب این فرصت را دارم که هنگام خواب او به صورتش نگاه کرده و او را مشاهده کنم.

- از سن 8 ماهگی که اولین دندان خود را بیرون کشید ، تا چند ماه پیش تقریباً هر شب گریه کرد و از درد بیدار شد. بنابراین اجتناب ناپذیر بود که من او را در رختخواب بغل نکنم ، سعی کردم او را آرام کنم.

- Thanos نمی تواند بخوابد (و لالایی) اگر او دست خود را روی صورت من نگذارد (نوازش می کند انگار او به دنبال چیزی است) یا از طریق آستین بلوز من.

- آغوش ناگهانی او در عصر یا حتی وقتی خواب می بیند و صحبت می کند ، با هیچ چیز مقایسه نمی شود.

- از آنجا که او مهدکودک را امسال شروع کرد ، نمی توانم به یاد داشته باشم که چند بار او بیمار شد. داشتن او در کنار من ، برای قرار دادن دماسنج ، سرم در بینی او و غیره باعث شد شب کمی بیشتر قابل عبور باشد.

سرانجام ، زیرا ما قبلاً او را بیشتر اوقات در رختخواب می گذاریم (صرف نظر از اینکه وی از خواب بیدار می شود و فریاد می زند ، مادر من) ، یک چیز مطمئناً است ، در بعضی مواقع او از رختخواب خارج می شود و می خواهد فضای مخصوص خودش را داشته باشد. تا آن زمان ، او را راضی خواهم کرد ...

 

افسردگی بعد از زایمان




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: