دانشمندان چینی: کرونا از طریق رابطه جنسی منتقل نمی شود


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

دانشمندان چینی: کرونا از طریق رابطه جنسی منتقل نمی شود
جمعه 29 فروردين 1399 ساعت 19:27 | بازدید : 112 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

دانشمندان چینی: کرونا از طریق رابطه جنسی منتقل نمی شود

کرونا و رابطه جنسی

مرکز همچنین هشدار می دهد که عفونت در کاسه توالت نیز وجود دارد
یک مطالعه 27 فوریه که در بستر پزشکی دانشگاه ییل منتشر شد ، نشان داد که کورو ویروس توسط رابطه جنسی استاندارد منتقل نمی شود. پزشکان واقع در مرکز عفونت ، در ووهان ، دریافتند که انتقال از طریق ترشحات واژن غیرممکن است.

نمونه گيري از 35 زن بود كه فقط يك نفر از آنها مثبت بود. نمونه ها با استفاده از معرفهای استانداردی که هم اکنون در سراسر جهان برای تعیین حضور Covid-19 مورد استفاده قرار گرفت ، مورد بررسی قرار گرفت.

زنان بین 37 تا 88 سال سن داشتند که بیش از 50٪ از آنها نیز دارای بیماری مزمن هستند. آمارهای بررسی نشان می دهد که تنها 42 درصد از افراد آلوده به کروناویروس آن را به شریک زندگی خود منتقل کرده اند ، اما نه از طریق رابطه جنسی بلکه از طریق رازهای دیگر. در اوایل امروز مطالعه دیگری درباره چینی ها انجام شد که براساس آن ، این عفونت از طریق ادرار و مدفوع نیز منتقل می شود. و آنها به صراحت هشدار می دهند که استاندارد طلا برای تعیین حضور کروناویروس یک تست PCR به همراه اسکنر قفسه سینه به دلیل فزاینده بودن تعداد نمونه های کرواویروس منفی کاذب است. در عین حال ، اپیدمیولوژیست های آمریکایی هشدار داده اند ، تا زمانی که آزمایش سرولوژی مناسب برای بیماران شروع نشود ، نمی توان به فکر واکسن یا از بین بردن همه گیری آن بود.


دانشمندان و پزشکان پزشکی در چین بر این عقیده هستند که طبق اطلاعات آنها در مورد شیوع عفونت ، مرگ و میر تاکنون شروع به کاهش خواهد کرد. با این حال ، آنها اطمینان می دهند که در صورت وجود موج دوم یا متعاقب آن از تاج ، ممکن است آن را به دلیل جهش هایی که هنوز مشاهده می شود ، افزایش دهد.

هفته گذشته ویروس شناسان ایتالیایی اظهار داشتند که این ویروس برای انتقال از حیوانات وحشی (مانند خفاش ها و پنگولین ها) به انسان بین 20 تا 25 نوامبر سال گذشته ، زمانی که به احتمال زیاد در ووهان شیوع یافته است ، جهش یافته است. امروز ، دو جهش Covid-19 شناخته شده است ، و یک بیمار در ایالات متحده و دیگری در استرالیا ثابت شده است که به هر دو سویه آلوده شده اند.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: