پسران توجه می کنند 5 ایده بد بو که او می خواهد امتحان کند اما شرمنده است که از او بپرسد


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

پسران توجه می کنند 5 ایده بد بو که او می خواهد امتحان کند اما شرمنده است که از او بپرسد
شنبه 23 فروردين 1399 ساعت 11:4 | بازدید : 147 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

پسران توجه می کنند 5 ایده بد بو که او می خواهد امتحان کند اما شرمنده است که از او بپرسد
خیالات جنسی فقط تجارت یک مرد نیست. با این حال ، بر خلاف مردانی که از بیرونی کردن خواسته های جنسی خود دریغ نمی کنند ، بیشتر زنان شرمنده یا ترس از درخواست بیشتر دارند. آیا می توانید به او کمک کنید تا خواسته هایش را آشکار کند؟

# 1 کمک های وابسته به عشق شهوانی
کمکهای وابسته به عشق شهوانی یک روش مناسب برای بالا بردن درجه حرارت در اتاق خواب است. می توانید با کارهای ساده تر مانند روغن ماساژ شروع کنید و با روانکار ادامه دهید و در آخر از ویبراتور استفاده کنید. هنگامی که کمی با دنیای شگفت انگیز اسباب بازی های جنسی آشنا شدید ، بسته به ترجیحات خود ، می توانید برخی از وسایل پیچیده تر را امتحان کنید.

شماره 2 نقش بازی
وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم بازیگری می تواند یکی از اصلی ترین خیالات در لیست او باشد. داستانهای خارق العاده ای را اختراع کنید یا از سناریوهای تغییر زندگی پیروی کنید ، لباس مناسب بپوشید و وارد پوست نقش شوید. ممکن است در ابتدا احمقانه به نظر برسد ، اما بعد از یک یا دو "تمرین" شما شروع به لذت بردن از آن خواهید کرد.

# 3 S&M
اگر دوست دارید دست بالایی داشته باشید ، شاید زمان آن رسیده است که کمی S&M را امتحان کنید. این روشی است که یک نفر تسلیم می شود ، و دیگری با کمک برخی لوازم جانبی مانند دستبند و شلاق ، رئیس می شود. اما از آنجا که می تواند کمی مخاطره آمیز باشد ، ایده خوبی است که قبل از شروع کلمه ای پیدا کنید - این بدان معنی است که می خواهید متوقف شوید.

# 4 رابطه جنسی مقعد
بسیاری از خانم ها وجود دارند که ، در حالی که می خواهند ، شرمنده این خواسته باشند یا می ترسند که آسیب ببینند. حقیقت این است که رابطه جنسی مقعدی تا زمانی که درست انجام شود ، می تواند برای هر دو شما لذت بخش باشد. از آنجا که برای بسیاری از خانم ها اولین بار ممکن است دردناک باشد ، باید بسیار مراقب باشید. قبل از اینکه بتوانید حرکت کنید مقداری "آزمایش" به طول خواهد انجامید. بهترین موقعیت برای شروع قاشق است (هر دو دراز کشیده اید و به پشت او نگاه می کنید). این روند باید آرام و بسیار روان باشد. اگر او آن را دوست دارد ، مطمئن باشید که خواهید فهمید.
شماره 5 سه گانه

برای خانم های پرماجرا بیشتر ، قرار دادن یک سوم بازی ممکن است جالب به نظر برسد. بله درست شنیدی "سه گانه" فقط یک فانتزی مردانه نیست ، زیرا بسیاری از زنان هستند که با این ایده معاشقه می کنند. اما قبل از تصمیم گیری برای انجام این کار ، باید در مورد آن جدی فکر کنید ، زیرا این امر می تواند رابطه شما را به خطر اندازد. دیدن همسر شریک یا مردی که از شخص دیگری راضی است می تواند طغیانهای حسادت را به وجود آورد. قبل از شروع به جستجوی دفترچه تلفن خود ، به افرادی که آنقدرها را نمی شناسید ، فکر کنید. هر کاری را انجام دهید ، حتماً درباره آن بطور گسترده با یکدیگر گفتگو کرده و مرزهایی را تعیین کرده اید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: