اعترافات یک مرد چرا همه ما یک برد پیت را پنهان می کنیم؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

اعترافات یک مرد چرا همه ما یک برد پیت را پنهان می کنیم؟
جمعه 22 فروردين 1399 ساعت 19:11 | بازدید : 130 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات یک مرد چرا همه ما یک برد پیت را پنهان می کنیم؟
آنجلینا جولی با کارما روبرو شد. این برای من خوب خواهد بود که بگویم ، زیرا من عقرب هستم و شما می دانید که من به آن اعتقاد دارم. اما او با چیز دیگری در جهان روبرو شد. رفتارهای مردانه در مورد خیانت. برد پیت پنهان نشود. من شما را در پس زمینه می خوانید که اعترافات را می خوانید.
ما هرگز نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است یا نه. اما برای شروع ، بگذارید این نکته را روشن کنم که من به هر شکلی با کافر مخالف هستم. زیرا "خیانت جادو نیست. این خود کم ارزش است. " FB هم همینطور می گوید. و ... یک میلیون لایک!

حال اجازه دهید به موارد زیر برویم
تقسیم شده ، Brangelinos ، خوب. من شبها غذا خوردم ، تا آنجا که می توانستم خوابیدم (چرا می دانید چه می گویند؟ اگر کسی که دوست دارد شما فکر کند شما شب بیدار می شوید) و من امروز گفتم تا تأیید کنید که آقایان خوک هستند و ما حتی می توانیم آنجلینا جولی را تقلب کنیم.
اوه ، بگذارید فقط بگوییم من بهتر دیده ام. همه مردان خوک هستند. و ما یک رئیس جمهور جدید داریم ، برد. او همه چیز را با شمشیر خود به دست آورد. اما از آنجا که 95٪ از مردان مانند براد نیستند ، من به شما می گویم که چرا او آنها را به آنجلینا پوشید (من در مورد كوتیلارد خوب نخواهم گفت. خب ، به همین دلیل است).

اول ، هر مردی که تقلب می کند این کار را می کند تا تایید شود. چرا نمی خندیم. در بهترین حالت ، آنجلینا در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند. کوتیلارد مجبور است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بازی کند و در صورت تساوی خوب در "16". برد هم همین کار را کرد. و همسایه ام یکی با زن بلوک شرقی ، درام درام داشتیم. اما اصل کلی این است که ما به همین دلیل آن را انجام می دهیم.
2 ، به آرامی او را از هم جدا نکرد. همه ما تقلب می کنیم اما از هم جدا نیستیم. آیا می دانید چرا؟ از آنجا که البته ما هر دو شما را می خواهیم. از طرف دیگر ، تا اعتماد به نفس خود را در یک عاشقانه یک بار از دست ندهیم. چه ، ما مکنده هستیم؟ در پایان ، بله.

سوم ، او توسط ظلم خورده شد. و همسایه ام بلکه هر مردی تقلب می کند. بدیهی است وقتی ما زمان خوبی را در روابط خود نداریم ، به جایی دیگر می رویم که فکر می کنیم زمان بهتری را پشت سر می گذاریم. این یک توهم است ، جویدنی نیست.
4 ، به همان اندازه بدبینانه که به نظر می رسد ، بدانید که ما به آنجا می رویم که گربه دم خود را می پیچد. او بدتر از دوست دختر ما نخواهد بود ، او بد نیست ، سرد باشد ، هر کاری انجام دهد. اما اگر امکان رابطه جنسی آسان وجود داشته باشد ، ما آن را تعقیب خواهیم کرد. بله ، ما بدتر هستیم
بنابراین همه ما یک برادید پیت را درون ما پنهان می کنیم. و قبل از اینکه سنگ را در Brasidas (در غیر این صورت بسیار خوب) پرتاب کنیم ، بیایید به آنچه انجام داده ایم فکر کنیم.

آا و از آنجا که ما سنگ ها را گرفتیم ، بیایید اکنون به سراغ خانم آنجلیکی تزولی ، دختر Ioannou Voit برویم.
سریال محبوب "نام من ونگلیس است" براساس کارما ساخته شده است. آیا می دانید کارما چیست؟ قدرتی در عالم است که آنچه را که انجام می دهید به شما باز می گرداند. اگر خوب عمل کنید ، اتفاقات خوبی برای شما رخ خواهد داد. اگر بدی کردی ، شر به تو باز می گردد.
زمان می گذرد ، این زوج ، آنجلیکی جولی و ورسیداس پیت ازدواج کرده اند و آنیستون ازدواج کرده است. اما کارما فراموش نمی شود. اگر به شما ستم شود ، آن را پس خواهید گرفت. مهم نیست که چقدر زمان می گذرد. و به همین ترتیب 12 سال بعد ، یک زن فرانسوی آمد تا جهان و کارما را بخنداند.

بله ، تاریخ تمایل دارد كه خود را به عنوان یك پارس تکرار كند. و همچنین ... کارمای بد عوضی است.

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: