چگونه برای جلوگیری از سوال در مورد زندگی عشق خود را در یک شام خانوادگی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

چگونه برای جلوگیری از سوال در مورد زندگی عشق خود را در یک شام خانوادگی
دو شنبه 18 فروردين 1399 ساعت 19:32 | بازدید : 138 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه برای جلوگیری از سوال در مورد زندگی عشق خود را در یک شام خانوادگی
روزهای شام های بی پایان جشن و سؤالات بیشمار ناخوشایند از اقوام رسیده است.

بدیهی است هر چه به سن 30 سالگی نزدیک شوید یا کمتر از آن هزینه کنید ، سؤالات بیشتری درمورد "چه زمانی شغل خوبی پیدا خواهید کرد؟" آنها جایگزین می شوند "وقتی فرزند خوبی پیدا خواهید کرد" ، "آیا شما تنها خواهید ماند؟" و مهم نیست که چقدر سیاست "هرچه کمتر از زندگی عاشقی من آگاه باشید ، بهتر" را دنبال می کنید ، عمه شما همیشه خجالت می کشد.
خواه مجرد باشید ، می خواهید رابطه را از جدول خانواده دور نگه دارید ، یا فقط قصد ازدواج ندارید - حداقل در این زندگی - و هیچ اشتهایی برای توضیح به خانواده خود ندارید که چرا شما توانایی "جادویی" برای احساس خوشبختی دارید حتی بدون حلقه عروسی ، نکاتی برای کمک به شما در زنده ماندن از معضل جشن داریم: زندگی عشق در شام کریسمس.

اول از همه ، قبل از شروع ، شما باید بدانید كه كلید پرهیز از كامل در جلوگیری از موقعیتهای ناخوشایند چیزی جز آرامش نیست. هرچه در پاسخ های خود توهین آمیز و عصبانی تر خواهید شد ، بیشتر فکر می کنند که شما چیزی را از آنها پنهان می کنید.
1. همیشه با یک سؤال پاسخ دهید

آه .. هیچ چیز خسته کننده تر از پاسخ دادن به کسی با پرسیدن از آنها نیست. بحثی که ممکن است ادامه یابد تا زمانی که حریف خسته شود. هربار که از شما سؤال کنند "چه موقع بالاخره ازدواج خواهید کرد؟" شما پاسخ خواهید داد "کی فکر می کنی که باید؟" هر چه پاسخی بدست بیاورید ، خواه دوست داشته باشید یا نه ، فقط به سؤالات فکر خواهید کرد. کمی شراب ، کمی بوقلمون پر شده ، دشمن به راحتی خسته می شود.

آیا شما می خواهید سخت تر باشید؟ فقط از آنها سؤال کنید ، "چه زمانی احساس آمادگی کردید؟" سکوت زیادی به وجود خواهد آمد و همه با تغییر موضوع ، به صفحه خود برمی گردند.

2. این موضوع را تغییر داد
یا با پرسیدن برخی از اطلاعات نامربوط که اتفاق می افتد می دانید "آیا بالاخره به سفری که می گویید می روید؟" یا گفتگو را به یک زوج دیگر خوشحال و از قبل ازدواج کرده تبدیل کنید. گفتیم ، لبخند بزنید و حواس پرتی کنید ؛ لبخند بزنید و حواس پرتی کنید.

3. بازی احمق

اگر آنها با احتیاط از شما بخواهند "اگر این بار شخصی را دیدید" ، با خوشحالی جواب خواهید داد "لنزهای تماسی من نیمی از حقوق دارند ، بدیهی است که من همه شما را در مقابل من خوب می بینم". آنها را احساس بدی کنید که جرات کردند از شما چیزی شبیه به این را بپرسند ، به نفع شما مهم نیست.
4- اگر هیچ یک از این شراب ها را نگیرد ، به بهترین دوست شما تبدیل می شود

اگر حیله گری خود را از خود گرفته اید ، بازی سخت خواهد بود. با هر خرابی که آنها یک جرعه شراب می نوشند ، ممکن است بازی را از دست دهید اما حداقل زود خواب خواهید شد. برای پوست نیز مفید است.

همسرتایم hamsartime 

https://hamsartime.ir/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: