اعترافات یک مرد زیرا ما در حالی که شما را دوست داریم به شما دروغ می گوییم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

اعترافات یک مرد زیرا ما در حالی که شما را دوست داریم به شما دروغ می گوییم
یک شنبه 17 فروردين 1399 ساعت 19:5 | بازدید : 176 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات یک مرد زیرا ما در حالی که شما را دوست داریم به شما دروغ می گوییم
دروغ گفتن مکانیسمی است که اطرافیان ما را راضی می کند. بله ، همیشه معتبر نیست ، اما برنامه هایی را پیدا می کند. ما مردها دروغ می گویم حتی وقتی شما را دوست داشته باشیم. از دلایل خنده دار گرفته تا دلایل جدی. چرا؟ متوجه می شوید
برای روشن شدن اینکه صداقت مهمترین چیز است. حتی وقتی قیمت سنگین است. حتی اگر احساسات خود را بگویید در حالی که می دانید آسیب خواهید دید. حتی اگر اشتباه کرده اید و می دانید چگونه هزینه آن را بپردازید. دروغ گفتن از غریزه است. رفلکس ها اما چرا به آنجا متوسل می شویم؟

-ناراحت نباش
خوشبختی شما بالاتر از ما است. نه ، ما مردم ، دختران را برکنار نمی کنیم. یکی پیدا شد که صدمه دیده است ، همه شما مثل آن نیستید. بنابراین ما برای اطمینان از خوشبختی شما تمام تلاش خود را انجام می دهیم. چطور؟ ما در مورد چیزی بی گناه دروغ می گوییم ، که می دانیم برای شما مهم است ، اما برای ما مهم نیست. مثل "لباس را از لباسشویی گرفتی"؟ "بله" چه لباس؟ کدام پاک کننده؟

-برای جنگیدن نیست
بله ، تاکتیک معمول است. یک قدم عقب است زیرا چه کسی اشتهایی برای نزاع ها دارد؟ و در اینجا ما یک دروغ بی گناه را خواهیم گفت (تا زمانی که غیر از این اثبات نشود). چرا وقتی از ما می پرسید "چاق؟" به طور غریزی پاسخ خواهیم داد "نه". حتی اگر به بشقاب توزین نیاز دارید. صداقت چنین نیست. و در این ناچیز. اما آیا از نزاع جلوگیری شد؟ و بله ، کیلوها را بیشتر دوست داریم. ما شما را دوست نمی داریم زیرا شما مانند یک سوپر مدل به نظر می رسید. اگرچه قابل قبول ...
-برای داشتن رابطه جنسی

چه چیزی را نمی فهمی؟ "آیا مرا دوست داری؟" - "من دارم می میرم". بیست دقیقه پس از پایان عملیات ، همان سؤال پاسخ "نگاه کنید ، این یک کلمه سنگین است" خواهد بود. محروم ، حق با شماست ، اما همه مردان دروغ می گویند که رابطه جنسی دارند ، حتی در یک رابطه. و قبل از انتقاد از ما ، به شما حمله خواهم گفت "نه امشب ، من سردرد دارم". پایان داستان ...
-برای تماشای فوتبال

ناگهان یک آشنایی با ما مشکل اساسی خواهد داشت. یک خویشاوند از روستا خواهد آمد و ما باید حتماً او را ببینیم. به برنامه نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی در کانالها وجود دارد؟ رئال بارسلونا؟ Panathinaikos-Olympiacos؟ بسکتبال؟ بنابراین ما جاده کنار را در پیش می گیریم تا از 2 ساعت مانترها در تعقیب توپ لذت ببریم.

-برای تحت تأثیر قرار دادن شما
فقط به این دلیل که ما شما را دوست داریم و شما ما را دوست دارید به معنای این نیست که ما یک خر را گره زده ایم و همه چیز خوب است ما در حال بررسی نحوه حفظ "جرقه" هستیم. بنابراین ما می خواهیم شما به ما افتخار کنید. اگر ما به شما بگوییم "خوب من یک پروژه را انجام دادم ، بسیار جذاب!" یا "مدیر من با من تماس گرفت و به من گفت که می خواهم افزایش پیدا کنم. اکنون به زودی "، ما این کار را می کنیم تا به مردی که در کنار شماست افتخار کنیم. و قبل از اینکه بگویید "ما به هر حال شما را دوست داریم" ، شما فریب خورده خواهید شد. من می توانم شماره تلفن خاصی از آن زن را برای شما تعریف كنم ، اما كسی از پول متنفر نیست!
-چرا ما به شما تقلب می کنیم

چقدر ساده تر می توانم آن را قرار دهم؟ ما یکی دیگر پیدا کرده ایم و فقط به شما دروغ می گوییم تا متوجه نشوید. اینکه دیر یا زود خواهید فهمید ، زیرا ما به شوخی چنین نمی گوییم که جهان بخندد. و اگر این برای دختران شما اتفاق بیفتد ، دیگر عشق وجود ندارد.
توصیه من این است که با همه چیز و هر اتفاقی که می افتد صادق باشید. یک میلیون بار حقیقت و وجدان خالص است نه دروغ گفتن و زندگی با پشیمانی یا خطر آشکار شدن. و من به عنوان مردی که هزینه صداقت خود را پرداخت کرده ام ، به شما می گویم که ارزش آن را داشته است. و همچنین مردی که من با او صادق بودم. بنابراین شخصی را پیدا کنید که شایسته گفتن حقیقت و آنچه احساس می کنید است.

PS: دروغ پاهای کوتاه دارد! به علاوه دروغگو و دزد در سال اول خوشحال هستند ...

 

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: