شما نیمه دیگر من هستید ، می دانید؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

شما نیمه دیگر من هستید ، می دانید؟
شنبه 9 فروردين 1399 ساعت 21:6 | بازدید : 201 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

شما نیمه دیگر من هستید ، می دانید؟
گاهی اوقات شما یک شخص را می شناسید - حتی با یک نگاه - که 100٪ مطمئن هستید که نیمه دیگر شماست. ممکن است دیگری آویزان آن نشود ، اما آنجا آن را دارید. شرایط و به اصطلاح لحظه ای ممکن است آنطور که باید از شما سود نبرد ، اما خدمه وقت آنقدر مناسب هستند که شما را در لحظه مناسب و بی رحمانه ترین حالت شما را غافلگیر می کند.
و بعد گم می شوید و ضرر می کنید. زندگی ادامه می یابد شما به من بگویید ، اما این سرنوشت وجود دارد که برای هیچ چیز حساب نمی شود. این امر عمدتاً در جایی اتفاق می افتد که انتظار آن را ندارید و هنگام برخورد دافعه ، نتایج انفجاری است.

یک لحظه کافی است که عاشق شویم ، دوباره مثل آن زمان ، زیرا قلب به راحتی فراموش نمی کند. ضبط می کند ، ضرب می شود ، عاشق می شود ، ضربان می خورد ، به یاد می آورد ، ضرب و شتم می شود و به یکباره ادامه نمی یابد ، اما با سرعت بسیار زیادی ادامه می یابد فقط در یک دقیقه ، همه چیز تغییر می کند. این به زندگی شما برگشته است و شما نمی دانید چگونه می توانید پاهایتان را لرزاند. شما دوباره زندگی کرده اید اما این بار که می خواهید ، می خواهید احساس بیشتری کنید ، تا زندگی کامل کنید. برای دیدن اینکه آیا توانایی آن را دارید ، اگر دارید!
این می تواند یک طرفه باشد ، می تواند این باشد که هرچه در ذهن خود داشتید آن را زیبا کرده و واقعیت خود را زندگی کرده است. اما می دانید چه ، درست است.

حق شما که می خواهید زندگی کنید ، احساس کنید ، آن را با قلاب تاج ، حرف می زنید تا ببینید این دو چشم - که زمانی به شما و درختان زیتون نگاه می کردند - ارزش دارند تا ابد در کنار شما باشند.
و یکی که می بینید مطمئن نیست. یکی اجتناب می کند ، دیگری بهانه ها را نگه می دارد و لحظه های دیگر مقاومت نمی کند. و جایی که می گویید مال شماست ، WALL. شما آن را به خوبی می دانید ، عشق آسان نیست. برعکس دشوار ، غیر منتظره اما بسیار زیبا. آیا شما را ترک خواهد کرد یا نه؟ احتمالاً او به شما خواهد گفت ... در آن لحظه. شما کاری را انجام داده اید که قرار بود انجام دهید. الان الان

و همان رمز و راز همان زمان ...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: